loading...

مشاوره تحصيلي آسا

مركز مشاوره تحصيلي تلفني و حضوري

بازدید : 5895
11 زمان : 1399:2

شهريه مدارس امام رضا 99

داوطلباني كه در مدارس امام رضا ثبت نام نمودند موظف به پرداخت شهريه ميباشند. شهريه مدارس امام رضا در مقاطع مختلف فرق ميكند و نحوه پرداخت نيز از طريق سامانه ميباشد. داوطلبي عزيزي كه قصد تحصيل در مدارس امام رضا را دارند ميتوانند با ورود به سامانه مدارس امام رضا اقدام به ثبت نام نمايند و در صورت پذيرش شهريه را نيز پرداخت كنند.

مدارس امام رضا ، از جمله مدارسي است كه به دليل سطح علمي بالا و همچنين امكانات آن مورد استقبال اولياي عزيز و دانش آموزان گرامي قرار گرفته است. با توجه به اينكه اين مدارس به ازاي امكان ادامه تحصيل دانش آموزان از آنان هزينه هايي را دريافت مي نمايند، به همين دليل يكي از دغدغه هاي علاقه مندان به ادامه تحصيل در اين مدارس، شهريه مدارس امام رضا 99-1400 مي باشد. نحوه پرداخت در سامانه شهريه مدارس امام رضا نيز به نوبه خود يكي از مواردي است كه داراي ابهاماتي براي دانش آموزان عزيز مي باشد.

مدارس امام رضا حدودا 30 سال است كه در حال فعاليت و خدمت رساني به تمامي دانش آموزان و اولياي عزيز مي باشند كه در طول اين مدت 30 ساله خوشبختانه با توجه به كارنامه درخشان آن تحصيل در اين مدرسه را به علايق اين دانش آموزان تبديل نموده است. شهريه مدارس امام رضا 98 براي هر يك از مقاطع تحصيلي متفاوت مي باشد و همچنين هر ساله نيز رو به افزايش خواهد بود. اولياي عزيز براي پرداخت شهريه مي توانند با مراجعه به سامانه شهريه مدارس امام رضا نسبت به پرداخت الكترونيك اقدام نمايند.

ميزان شهريه مدارس امام رضا 99-1400 براي مقطع دبيرستان به چه ميزان است؟

شرايط ثبت نام مقطع پيش دبستاني مدارس امام رضا چيست؟

چگونه مي توانم به آدرس تمامي مدارس امام رضا دسترسي يابم؟

آيا مدارس امام رضا تنها محدود به شهر مشهد مي باشد؟

جهت اطلاع دقيق از ميزان شهريه مدارس امام رضا 99-1400 در تمامي رشته هاي دبيرستان و دريافت راهنمايي در رابطه با سامانه شهريه مدارس امام رضا با مشاورين و متخصصين ايران تحصيل تماس حاصل نماييد.

9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طريق تلفن ثابت بدون كد پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل

ميزان شهريه مدارس امام رضا 99-1400

آنچه در سال هاي اخير شاهد آن هستيم، افزايش تعداد ظرفيت هاي پذيرش مدارس امام رضا مي باشد. مدارس امام رضا در حال حاضر با 14 واحد آموزشي در حال فعاليت است. با توجه به اينكه مدارس امام رضا در پايه هاي مختلف تحصيلي دانش آموزان را ثبت نام و پذيرش مي نمايند، لذا شهريه مدارس امام رضا 99-1400 در هر يك از اين پايه ها متفاوت مي باشد.

شهريه مدارس امام رضا 99-1400 براي مقطع ابتدايي از يك ميليون و خورده اي آغاز مي شود و اين روند رو به افزايش مي باشد . همچنين براي مقاطع راهنمايي نيز از دو ميليون و دويست هزار تومان آغاز مي گردد و تا نزديك به سه ميليون تومان مي تواند متغير باشد. لازم به ذكر است كه علاقه مندان به ادامه تحصيل در دبيرستان متوسطه دوم نيز حدودا شهريه اي نزديك به سه ميليون تومان را بايد پرداخت نمايند.

بديهي است كه با توجه به افزايش تورم و بالا رفتن هزينه ها، شهريه مدارس امام رضا 99-1400 هر سال رو به افزايش است و مواردي در ميزان و تغيير اين شهريه موثر مي باشند، بنابراين قبل از ثبت نام در واحد آموزشي مورد نظر، ابتدا نسبت به دليل تفاوت شهريه و همچنين ميزان آن در مدرسه مورد نظر خود اطلاع دقيق يابيد تا پس از پذيرش دچار مشكل نشويد . در اين زمينه مي توانيد با شماره هاي 9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل تماس حاصل نماييد.

شهريه مدارس امام رضا 99-1400 بر اساس مصوبات آموزش و پرورش تعيين مي گردد و براي هر يك از مقاطع و رشته هاي تحصيلي متفاوت خواهد بود.

جهت اطلاع از منابع آزمون نمونه دولتي نهم 98-99 كليك كنيد.

شرايط ثبت نام پيش دبستاني مدارس امام رضا

شرايط ثبت نام پيش دبستاني مدارس امام رضا

براي ثبت نام مدارس امام رضا ابتدا لازم است كه دانش اموزان واجد شرايط تعيين شده در همان مقطع باشند با توجه به گزينشي كه اين مدارس داردفبسياري از اولياي عزيز ميلند كه فرزندان آنان از همان مقطع ابتدايي در اين مدارس ثبت نام و ادامه تحصيل دهند. كه در ااممه به ذكر شرايط لازم براي ثبت نام مقطع پيش دبستاني خوهيم پردازخت

دانش اموزان بايد واجد شرايط سني تعيين شده ايتن مدارس براي اين مقزع تحصيلي باشند. همچنين دارا بودن دفترچه سنجش سلامت جسماني و.. از جمله موادي است كه براي نوآموزان ضروري است. با توجه به اينه مدارس امام رضا در طي گروهي كه دارندف صلاحيت هاي متقاضيان را مورد سنجش قرار مي دهند، به همين دليل چنانجهنوآموز بتواند اين صلاحيت ها را در گروه داوري كسب نمايدف خوهد توانست در اين مدارس ثبت نام نمايد.

از نظر جسني ني، نوآموز متقاضي ورود به اين مدارسف بايد از شرايط جسماني لازم و همجنين مناسب برخودار باشد. اين صلاحيت با استفاده از تائيده كه از طرف اداره آموزش و پرورش كه مورد تائيد اين مدارس مي باشد بايد صورت پذيرد. همچنين باز نظر ذهني نيز، نوآموز بايد واجد سلامت ذهني باشد. امكان دادمه تحصيل نوآموزان در مدارس پيش دبستن 1 و 2 با نظر و تاييد كارگروهاين مدارس امكان پذير است.

جهت مشاهده آدرس سايت مدارس شاهد كليك كنيد

آدرس مدارس امام رضا

با توجه به اينكه ميزان شهريه مدارس امام رضا 99-1400 براي هر يك از مدارس تا حدودي متغير مي باشد، لذا بر آن شديم تا براي آشنايي كليه داوطلبان و همچنين والدين عزيزي كه براي شركت و ثبت نام فرزندان خود اقدام مي نمايند، برخي از اطلاعات پايه اين واحد آموزشي را به اشتراك بگذاريم. هر يك از اين مدارس ذكر شده سامانه شهريه مدارس امام رضا به صورت جداگانه خواهند بود كه براي پرداخت شهريه لازم است بدان مراجعه شود.

در جدول زير براي آشنايي اولياي گرامي در رابطه با نزديك ترين مدارس به محل سكونت آنان برخي از واحدهاي اين مدارس را در جدول زير ارائه نموده ايم. توصيه مي نماييم كه علاوه بر در نظر داشتن شهريه مدارس امام رضا 99-1400 ، هزينه هاي مربوط به اياب و ذهاب دانش آموزان را نيز به اين موارد اضافه نماييد و منطقي تر آن است كه مدرسه نزديك به محل سكونت خود را انتخاب نماييد.

نام دبيرستان

آدرس

دبيرستان متوسطه اول دخترانه امام رضا(ع)واحد1

شهرك شهيد رجايي اول بازه شيخ

دبستان پسرانه امام رضا (ع) واحد 2

فرهاد 24

دبيرستان متوسطه اول پسرانه امام رضا (ع) واحد 3

فرهاد 24

دبيرستان متوسطه دوم پسرانه امام رضا (ع) واحد 4

فرهاد 24

دبستان دخترانه امام رضا (ع) واحد 5

بين حامد جنوبي 11 و 13

دبيرستان متوسطه اول دخترانه امام رضا (ع) واحد 6

انتهاي حامدشمالي 11

دبيرستان متوسطه دوم دخترانه امام رضا (ع) واحد 7

بهارستان 12

دبستان پسرانه امام رضا (ع) واحد 8

خواجه ربيع شهيد يوسف زاده 16

دبيرستان متوسطه اول پسرانه امام رضا (ع) واحد 9

خواجه ربيع شهيد يوسف زاده 18

دبيرستان متوسطه دوم پسرانه امام رضا (ع) واحد 10

خواجه ربيع شهيد يوسف زاده 16

دبيرستان متوسطه اول پسرانه امام رضا (ع) واحد 11

چناران- خيابان شهيد بهشتي

دبيرستان متوسطه دوم پسرانه امام رضا (ع) واحد 15

چناران – خيابان شهيد بهشتي

دبيرستان متوسطه اول دخترانه امام رضا (ع) واحد 12

خواجه ربيع 25 ( خيابان رضوان )

پيش دبستاني امام رضا (ع) واحد 13

خيابان ياسمن نبش ياسمن 7

دبيرستان متوسطه دوم علوم و معارف اسلامي

فرامرزعباسي 25

براي دريافت نمونه سوالات آزمون ورودي دبيرستان مفيد 98 كليك كنيد

سامانه شهريه مدارس امام رضا

سامانه شهريه مدارس امام رضا

جهت واريز شهريه ابتدا بايد به سامانه شهريه مدارس امام رضا مراجعه نماييد. با توجه به اينكه پرداخت به صورت الكترونيك صورت مي پذيرد، بنابراين كارت مورد نظر شما حتما بايد داراي رمز دوم اينترنتي باشد و همچنين عضو شبكه شتاب نيز باشيد تا پرداخت به راحتي صورت پذيرد. همچنين رسيد و يا فيش نهايي را چاپ نموده و نزد خود نگه داريد تا در صورت لازم به آن دسترسي داشته باشيد.

توصيه ويژه به والدين عزيز در رابطه با پرداخت شهريه مدارس امام رضا 99-1400 در سامانه شهريه مدارس امام رضا اين است كه به هيچ عنوان در اين زمينه به سايت هاي غير قابل اعتماد و يا مشابه مدارس امام رضا مراجعه ننمايد. زيرا برخي از اين سايت ها پس از دريافت كارت و رمز عبور انيترنتي شما اقدام به كلاهبرداري نموده و علاوه بر ضرر مالي شما امكان ثبت نام را نيز از دست خواهيد داد. همچنين اين مدارس نيز مسئوليتي در قبال اين اقدام شما نخواهند داشت لذا در هر صورت متضرر خواهيد شد.

اولياي عزيز مي توانند براي دريافت لينك سامانه شهريه مدارس امام رضا و همچنين كسب اطلاعات در رابطه با ميزان شهريه مدارس امام رضا 99-1400 در هر يك از واحدهاي آموزشي ، با مشاورين و متخصصين ايران تحصيل تماس حاصل نمايند. مشاورين ما همه روزه ،حتي ايام تعطيل، آماده ارائه خدمات به شما عزيزان خواهند بود. كافي است با شماره هاي مندرج در وب سايت تماس حاصل نماييد.

شرايط ثبت نام دوره دبيرستان متوسطه دوم چيست؟

همانطور كه مي دانيد با توجه به حساسيت اين مدارس براي جذب دانش آموزان مستعد، يكي از شرايط در نظر گرفته شده مربوط به معدل هر يك از متقاضيان شركت كننده خواهد بود. حداقل معدل لازم براي ثبت نام در مدارس امام رضا 18 مي باشد. يكي از شروط در نظر گرفته شده براي اين مدارس اين است كه حتما دانش آموزان بايد در دروسي همانند ديني و قرآن، رياضي، علوم و ادبيات فارسي حداقل نمره 18/5 را كسب نموده باشند. همچنين نمرات انضباط بالا يكي از شروط اساسي اين مدارس مي باشد. از نظر محدوده جغرافيايي نيز دانش آموزان بايد در محدوده هاي تعيين شده اين مدارس سكونت داشته باشند در غير اين صورت امكان ثبت نام نخواهند داشت.

براي ثبت نام دبيرستان امام رضا چه اقداماتي لازم است؟

براي ثبت نام در اين مدارس هر يك از دانش آموزان ابتدا بايد بتوانند در سامانه ثبت نام اقدام نمايند. اين سامانه به صورت الكترونيك امكان ثبت نام را در اختيار داوطلبان قرار مي دهد. پس از تكميل فرم ثبت نام و همچنين انجام آن، نيازمند پرداخت هزينه ثبت نام مي باشند. بنابراين براي پرداخت هزينه ثبت نام با استفاده از كارت هاي عضو شبكه شتاب، مي توانيد به انجام اين مورد بپردازيد. پس از اينكه گزينش اوليه صورت پذيرفت، در صورتي كه دانش آموزان مورد تائيد قرار گرفتند، لازم است به همراه اولياي عزيز آنان در اردوي در نظر گرفته شده از طرف اين مدارس شركت نمايند.

آيا مي توان شهريه را به صورت قسطي پرداخت نمود؟

علت تفاوت هزينه ها در شهريه مدارس امام رضا چيست؟

امكانات آموزشي كدام يك از اين مدارس بالاتر از ساير واحد هاي آموزشي ديگر است؟

آيا ساعات كلاسي با ساير مدارس متفاوت مي باشد؟

آيا براي قبولي در اين مدارس نياز به شركت در آزمون ورودي خواهد بود؟

براي كسب اطلاعات بيشتر همچنين دريافت پاسخ به سوالات مطرح شده مي توانيد با مشاورين ايران تحصيل به شماره هاي 9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل تماس حاصل نماييد.

مطالب مرتبط

روش هاي تست زني نمونه دولتي

ثبت نام دبيرستان سلامت اصفهان 99

ثبت نام دبيرستان هراتي اصفهان

ثبت نام مدارس سما 99

ثبت نام مدارس فرهنگيان 99

شهريه مدارس امام رضا 99-1400

خلاصه مطلب : اين مطلب كه شامل شهريه مدارس امام رضا ، ميزان شهريه مدارس امام رضا ، شرايط ثبت نام پيش دبستاني مدارس امام رضا ، آدرس مدارس امام رضا ميباشد و ما با ارائه اين مقاله قصد داشتيم تا راهنمايي هاي لازم را در اين زمسنه ارائه دهيم و پاسخگوي سوالات شما عزيزان باشيم. داوطلبين عزيز توجه داشته باشيد كه زمان ثبت نام را از دست ندهيد چرا كه ثبت نام فقط به صورت الكترونيكي بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوري بي پاسخ خواهد ماند.

منيع : شهريه مدارس امام رضا

شهريه مدارس امام رضا 99

داوطلباني كه در مدارس امام رضا ثبت نام نمودند موظف به پرداخت شهريه ميباشند. شهريه مدارس امام رضا در مقاطع مختلف فرق ميكند و نحوه پرداخت نيز از طريق سامانه ميباشد. داوطلبي عزيزي كه قصد تحصيل در مدارس امام رضا را دارند ميتوانند با ورود به سامانه مدارس امام رضا اقدام به ثبت نام نمايند و در صورت پذيرش شهريه را نيز پرداخت كنند.

مدارس امام رضا ، از جمله مدارسي است كه به دليل سطح علمي بالا و همچنين امكانات آن مورد استقبال اولياي عزيز و دانش آموزان گرامي قرار گرفته است. با توجه به اينكه اين مدارس به ازاي امكان ادامه تحصيل دانش آموزان از آنان هزينه هايي را دريافت مي نمايند، به همين دليل يكي از دغدغه هاي علاقه مندان به ادامه تحصيل در اين مدارس، شهريه مدارس امام رضا 99-1400 مي باشد. نحوه پرداخت در سامانه شهريه مدارس امام رضا نيز به نوبه خود يكي از مواردي است كه داراي ابهاماتي براي دانش آموزان عزيز مي باشد.

مدارس امام رضا حدودا 30 سال است كه در حال فعاليت و خدمت رساني به تمامي دانش آموزان و اولياي عزيز مي باشند كه در طول اين مدت 30 ساله خوشبختانه با توجه به كارنامه درخشان آن تحصيل در اين مدرسه را به علايق اين دانش آموزان تبديل نموده است. شهريه مدارس امام رضا 98 براي هر يك از مقاطع تحصيلي متفاوت مي باشد و همچنين هر ساله نيز رو به افزايش خواهد بود. اولياي عزيز براي پرداخت شهريه مي توانند با مراجعه به سامانه شهريه مدارس امام رضا نسبت به پرداخت الكترونيك اقدام نمايند.

ميزان شهريه مدارس امام رضا 99-1400 براي مقطع دبيرستان به چه ميزان است؟

شرايط ثبت نام مقطع پيش دبستاني مدارس امام رضا چيست؟

چگونه مي توانم به آدرس تمامي مدارس امام رضا دسترسي يابم؟

آيا مدارس امام رضا تنها محدود به شهر مشهد مي باشد؟

جهت اطلاع دقيق از ميزان شهريه مدارس امام رضا 99-1400 در تمامي رشته هاي دبيرستان و دريافت راهنمايي در رابطه با سامانه شهريه مدارس امام رضا با مشاورين و متخصصين ايران تحصيل تماس حاصل نماييد.

9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طريق تلفن ثابت بدون كد پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل

ميزان شهريه مدارس امام رضا 99-1400

آنچه در سال هاي اخير شاهد آن هستيم، افزايش تعداد ظرفيت هاي پذيرش مدارس امام رضا مي باشد. مدارس امام رضا در حال حاضر با 14 واحد آموزشي در حال فعاليت است. با توجه به اينكه مدارس امام رضا در پايه هاي مختلف تحصيلي دانش آموزان را ثبت نام و پذيرش مي نمايند، لذا شهريه مدارس امام رضا 99-1400 در هر يك از اين پايه ها متفاوت مي باشد.

شهريه مدارس امام رضا 99-1400 براي مقطع ابتدايي از يك ميليون و خورده اي آغاز مي شود و اين روند رو به افزايش مي باشد . همچنين براي مقاطع راهنمايي نيز از دو ميليون و دويست هزار تومان آغاز مي گردد و تا نزديك به سه ميليون تومان مي تواند متغير باشد. لازم به ذكر است كه علاقه مندان به ادامه تحصيل در دبيرستان متوسطه دوم نيز حدودا شهريه اي نزديك به سه ميليون تومان را بايد پرداخت نمايند.

بديهي است كه با توجه به افزايش تورم و بالا رفتن هزينه ها، شهريه مدارس امام رضا 99-1400 هر سال رو به افزايش است و مواردي در ميزان و تغيير اين شهريه موثر مي باشند، بنابراين قبل از ثبت نام در واحد آموزشي مورد نظر، ابتدا نسبت به دليل تفاوت شهريه و همچنين ميزان آن در مدرسه مورد نظر خود اطلاع دقيق يابيد تا پس از پذيرش دچار مشكل نشويد . در اين زمينه مي توانيد با شماره هاي 9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل تماس حاصل نماييد.

شهريه مدارس امام رضا 99-1400 بر اساس مصوبات آموزش و پرورش تعيين مي گردد و براي هر يك از مقاطع و رشته هاي تحصيلي متفاوت خواهد بود.

جهت اطلاع از منابع آزمون نمونه دولتي نهم 98-99 كليك كنيد.

شرايط ثبت نام پيش دبستاني مدارس امام رضا

شرايط ثبت نام پيش دبستاني مدارس امام رضا

براي ثبت نام مدارس امام رضا ابتدا لازم است كه دانش اموزان واجد شرايط تعيين شده در همان مقطع باشند با توجه به گزينشي كه اين مدارس داردفبسياري از اولياي عزيز ميلند كه فرزندان آنان از همان مقطع ابتدايي در اين مدارس ثبت نام و ادامه تحصيل دهند. كه در ااممه به ذكر شرايط لازم براي ثبت نام مقطع پيش دبستاني خوهيم پردازخت

دانش اموزان بايد واجد شرايط سني تعيين شده ايتن مدارس براي اين مقزع تحصيلي باشند. همچنين دارا بودن دفترچه سنجش سلامت جسماني و.. از جمله موادي است كه براي نوآموزان ضروري است. با توجه به اينه مدارس امام رضا در طي گروهي كه دارندف صلاحيت هاي متقاضيان را مورد سنجش قرار مي دهند، به همين دليل چنانجهنوآموز بتواند اين صلاحيت ها را در گروه داوري كسب نمايدف خوهد توانست در اين مدارس ثبت نام نمايد.

از نظر جسني ني، نوآموز متقاضي ورود به اين مدارسف بايد از شرايط جسماني لازم و همجنين مناسب برخودار باشد. اين صلاحيت با استفاده از تائيده كه از طرف اداره آموزش و پرورش كه مورد تائيد اين مدارس مي باشد بايد صورت پذيرد. همچنين باز نظر ذهني نيز، نوآموز بايد واجد سلامت ذهني باشد. امكان دادمه تحصيل نوآموزان در مدارس پيش دبستن 1 و 2 با نظر و تاييد كارگروهاين مدارس امكان پذير است.

جهت مشاهده آدرس سايت مدارس شاهد كليك كنيد

آدرس مدارس امام رضا

با توجه به اينكه ميزان شهريه مدارس امام رضا 99-1400 براي هر يك از مدارس تا حدودي متغير مي باشد، لذا بر آن شديم تا براي آشنايي كليه داوطلبان و همچنين والدين عزيزي كه براي شركت و ثبت نام فرزندان خود اقدام مي نمايند، برخي از اطلاعات پايه اين واحد آموزشي را به اشتراك بگذاريم. هر يك از اين مدارس ذكر شده سامانه شهريه مدارس امام رضا به صورت جداگانه خواهند بود كه براي پرداخت شهريه لازم است بدان مراجعه شود.

در جدول زير براي آشنايي اولياي گرامي در رابطه با نزديك ترين مدارس به محل سكونت آنان برخي از واحدهاي اين مدارس را در جدول زير ارائه نموده ايم. توصيه مي نماييم كه علاوه بر در نظر داشتن شهريه مدارس امام رضا 99-1400 ، هزينه هاي مربوط به اياب و ذهاب دانش آموزان را نيز به اين موارد اضافه نماييد و منطقي تر آن است كه مدرسه نزديك به محل سكونت خود را انتخاب نماييد.

نام دبيرستان

آدرس

دبيرستان متوسطه اول دخترانه امام رضا(ع)واحد1

شهرك شهيد رجايي اول بازه شيخ

دبستان پسرانه امام رضا (ع) واحد 2

فرهاد 24

دبيرستان متوسطه اول پسرانه امام رضا (ع) واحد 3

فرهاد 24

دبيرستان متوسطه دوم پسرانه امام رضا (ع) واحد 4

فرهاد 24

دبستان دخترانه امام رضا (ع) واحد 5

بين حامد جنوبي 11 و 13

دبيرستان متوسطه اول دخترانه امام رضا (ع) واحد 6

انتهاي حامدشمالي 11

دبيرستان متوسطه دوم دخترانه امام رضا (ع) واحد 7

بهارستان 12

دبستان پسرانه امام رضا (ع) واحد 8

خواجه ربيع شهيد يوسف زاده 16

دبيرستان متوسطه اول پسرانه امام رضا (ع) واحد 9

خواجه ربيع شهيد يوسف زاده 18

دبيرستان متوسطه دوم پسرانه امام رضا (ع) واحد 10

خواجه ربيع شهيد يوسف زاده 16

دبيرستان متوسطه اول پسرانه امام رضا (ع) واحد 11

چناران- خيابان شهيد بهشتي

دبيرستان متوسطه دوم پسرانه امام رضا (ع) واحد 15

چناران – خيابان شهيد بهشتي

دبيرستان متوسطه اول دخترانه امام رضا (ع) واحد 12

خواجه ربيع 25 ( خيابان رضوان )

پيش دبستاني امام رضا (ع) واحد 13

خيابان ياسمن نبش ياسمن 7

دبيرستان متوسطه دوم علوم و معارف اسلامي

فرامرزعباسي 25

براي دريافت نمونه سوالات آزمون ورودي دبيرستان مفيد 98 كليك كنيد

سامانه شهريه مدارس امام رضا

سامانه شهريه مدارس امام رضا

جهت واريز شهريه ابتدا بايد به سامانه شهريه مدارس امام رضا مراجعه نماييد. با توجه به اينكه پرداخت به صورت الكترونيك صورت مي پذيرد، بنابراين كارت مورد نظر شما حتما بايد داراي رمز دوم اينترنتي باشد و همچنين عضو شبكه شتاب نيز باشيد تا پرداخت به راحتي صورت پذيرد. همچنين رسيد و يا فيش نهايي را چاپ نموده و نزد خود نگه داريد تا در صورت لازم به آن دسترسي داشته باشيد.

توصيه ويژه به والدين عزيز در رابطه با پرداخت شهريه مدارس امام رضا 99-1400 در سامانه شهريه مدارس امام رضا اين است كه به هيچ عنوان در اين زمينه به سايت هاي غير قابل اعتماد و يا مشابه مدارس امام رضا مراجعه ننمايد. زيرا برخي از اين سايت ها پس از دريافت كارت و رمز عبور انيترنتي شما اقدام به كلاهبرداري نموده و علاوه بر ضرر مالي شما امكان ثبت نام را نيز از دست خواهيد داد. همچنين اين مدارس نيز مسئوليتي در قبال اين اقدام شما نخواهند داشت لذا در هر صورت متضرر خواهيد شد.

اولياي عزيز مي توانند براي دريافت لينك سامانه شهريه مدارس امام رضا و همچنين كسب اطلاعات در رابطه با ميزان شهريه مدارس امام رضا 99-1400 در هر يك از واحدهاي آموزشي ، با مشاورين و متخصصين ايران تحصيل تماس حاصل نمايند. مشاورين ما همه روزه ،حتي ايام تعطيل، آماده ارائه خدمات به شما عزيزان خواهند بود. كافي است با شماره هاي مندرج در وب سايت تماس حاصل نماييد.

شرايط ثبت نام دوره دبيرستان متوسطه دوم چيست؟

همانطور كه مي دانيد با توجه به حساسيت اين مدارس براي جذب دانش آموزان مستعد، يكي از شرايط در نظر گرفته شده مربوط به معدل هر يك از متقاضيان شركت كننده خواهد بود. حداقل معدل لازم براي ثبت نام در مدارس امام رضا 18 مي باشد. يكي از شروط در نظر گرفته شده براي اين مدارس اين است كه حتما دانش آموزان بايد در دروسي همانند ديني و قرآن، رياضي، علوم و ادبيات فارسي حداقل نمره 18/5 را كسب نموده باشند. همچنين نمرات انضباط بالا يكي از شروط اساسي اين مدارس مي باشد. از نظر محدوده جغرافيايي نيز دانش آموزان بايد در محدوده هاي تعيين شده اين مدارس سكونت داشته باشند در غير اين صورت امكان ثبت نام نخواهند داشت.

براي ثبت نام دبيرستان امام رضا چه اقداماتي لازم است؟

براي ثبت نام در اين مدارس هر يك از دانش آموزان ابتدا بايد بتوانند در سامانه ثبت نام اقدام نمايند. اين سامانه به صورت الكترونيك امكان ثبت نام را در اختيار داوطلبان قرار مي دهد. پس از تكميل فرم ثبت نام و همچنين انجام آن، نيازمند پرداخت هزينه ثبت نام مي باشند. بنابراين براي پرداخت هزينه ثبت نام با استفاده از كارت هاي عضو شبكه شتاب، مي توانيد به انجام اين مورد بپردازيد. پس از اينكه گزينش اوليه صورت پذيرفت، در صورتي كه دانش آموزان مورد تائيد قرار گرفتند، لازم است به همراه اولياي عزيز آنان در اردوي در نظر گرفته شده از طرف اين مدارس شركت نمايند.

آيا مي توان شهريه را به صورت قسطي پرداخت نمود؟

علت تفاوت هزينه ها در شهريه مدارس امام رضا چيست؟

امكانات آموزشي كدام يك از اين مدارس بالاتر از ساير واحد هاي آموزشي ديگر است؟

آيا ساعات كلاسي با ساير مدارس متفاوت مي باشد؟

آيا براي قبولي در اين مدارس نياز به شركت در آزمون ورودي خواهد بود؟

براي كسب اطلاعات بيشتر همچنين دريافت پاسخ به سوالات مطرح شده مي توانيد با مشاورين ايران تحصيل به شماره هاي 9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل تماس حاصل نماييد.

مطالب مرتبط

روش هاي تست زني نمونه دولتي

ثبت نام دبيرستان سلامت اصفهان 99

ثبت نام دبيرستان هراتي اصفهان

ثبت نام مدارس سما 99

ثبت نام مدارس فرهنگيان 99

شهريه مدارس امام رضا 99-1400

خلاصه مطلب : اين مطلب كه شامل شهريه مدارس امام رضا ، ميزان شهريه مدارس امام رضا ، شرايط ثبت نام پيش دبستاني مدارس امام رضا ، آدرس مدارس امام رضا ميباشد و ما با ارائه اين مقاله قصد داشتيم تا راهنمايي هاي لازم را در اين زمسنه ارائه دهيم و پاسخگوي سوالات شما عزيزان باشيم. داوطلبين عزيز توجه داشته باشيد كه زمان ثبت نام را از دست ندهيد چرا كه ثبت نام فقط به صورت الكترونيكي بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوري بي پاسخ خواهد ماند.

منيع : شهريه مدارس امام رضا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 86

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 2868
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 9
  • بازدید امروز : 893
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 419
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3056
  • بازدید ماه : 10695
  • بازدید سال : 37719
  • بازدید کلی : 4258528
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی