loading...

مشاوره تحصيلي آسا

مركز مشاوره تحصيلي تلفني و حضوري

بازدید : 635
11 زمان : 1399:2

انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي

دانشجويان عزيزي كه در دانشگاه آزاد مشغول به تحصيل ميباشند و قصد گرفتن انتقالي به محل زندگي خود ر دارند ميتواتند جهت ثبت نام اقدام نمابند. داوطلبين عزيز توجه داشته باشيد كه ثبت نام انتقالي دانشگاه آزاد داراي شرايط و ضوابطي ميباشد كه شما ميتوانيد با اطلاع از اين شرايط و در صورت دارا بودن شرايط اقدام به ثبت نام نماييد.

دانشگاه آزاد اسلامي همانند ساير دانشگاه هاي ديگر براي آن دسته از دانشجوياني كه به هر دليلي امكان ادامه تحصيل در دانشگاه پذيرفته شده خود را ندارند، امكان انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي را براي آنان فراهم مي نمايد. همچنين با توجه شرايط ميهماني دائم دانشگاه آزاد براي دانشجويان فراهم شده است تا بتوانند به راحتي از مهماني دائم و يا انتقالي اقدام نمايند.

دانشگاه آزاد اسلامي به منظور تحكيم بنيان خانواده و همچنين جهت ايجاد تسهيلات بيشتر براي كليه دانشجويان امكان انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي را فراهم نموده است تا هر يك از آنان بتوانند بدون دغدغه آنان تكميل تحصيلات و افزايش دانش خود باشد دانشحويان گرامي جهت ثبت درخواست انتقالي و ميهماني از طريق تلفن ثابت بدون گرفتن كد با شماره 9099072952 مركز مشاوره و ثثبت نام دانشگاه آزاد تماس بگيرند.

چگونه مي توانيم براي انتقالي به دانشگاه محل زندگي خود درخواست بدهيم؟

در چه صورتي درخواست ما براي نقل و انتقال مي تواند موثر واقع شود؟

مدارك لازم براي متقاضيان انتقالي چند دانشجو در يك خانواده چيست؟

مدارك مورد نياز براي متقاضيان انتقالي فوت والدين يا همسر چيست؟

مدارك مورد نياز براي متقاضيان انتقالي ازدواج چيست؟

شرايط ميهماني دائم دانشگاه آزاد چيست؟

جهت ثبت درخواست انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي – اطلاع از كليه شرايط ميهماني دائم دانشگاه آزاد از سراسر كشور از طريق تلفن ثابت با مركز مشاوره و ثبت نام دانشگاه آزاد تماس حاصل نماييد.

9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طريق تلفن ثابت بدون گرفتن كد پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل

نحوه درخواست انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي

دانشگاه هاي مختلف براي ثبت نام مهماني و انتقالي مي تواند در زمان ثبت نام دانشجويان مهمان دانشگاه آزاد نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمايند. هر يك از دانشحويان مي توانند با توجه به شرايط تعيين شده به نزديك ترين محل سكونت خود براي نقل و انتقال درخواست دهند. مطابق با تعريفي كه در آئين نامه دانشگاه آزاد از “ميهماني” شده است؛ در واقع ميهماني نوعي است كه تحصيل دانشجو به طور موقت در واحد مقصد را موجب مي شود.

كليه دانشجويان مي توانند با استفاده از سامانه منادا در زمان مقرر نسبت به ثبت درخواست انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي اقدام نمايند. با توجه به درخواست دانشجويان مبني بر ارائه زمان بيشتر براي ثبت درخواست خود، دانشگاه آزاد تصميم خود را مبني بر اينكه دانشجويان بتوانند در سامانه منادا اقدام به ثبت درخواست نمايند تمديد نموده است. تمديد اين زمان در مرداد ماه مي باشد و پس از ثبت درخواست دانشجويان در سامانه مذكور مي توانند اقدام نمايند تا به نحوه درخواست آنان رسيدگي خواهد نمود.

ثبت درخواست براي انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي اولين قدم براي انتقالي مي باشد. دانشگاه آزاد با توجه به شرايط تعيين شده و همچنين مدارك موجود ، به درخواست هر يك از داوطلبان رسيدگي خواهد نمود. به همين دليل پذيرش درخواست دانشجويان با استفاده از شرايط ميهماني دائم دانشگاه آزاد كه در آئين نامه هاي مختلف تعيين شده است مورد تائيد يا عدم تائيد قرار خواهد گرفت.

براي ثبت درخواست انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي ابتدا لازم است به صورت الكترونيك درخواست خود را ثبت نماييد و در صورت كامل بودن مدارك ، به درخواست شما رسيدگي خواهد شد.

براي دريافت دفترچه كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد كليك كنيد.

نكات مهم انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي

نكات مهم انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي

براي رسيدگي به درخواست دانشجويان شرايطي در نظر گرفته مي شود كه با توجه به اين شرايط امكان موافقت با درخواست ثبت مي شود. علاوه بر شرايطي كه در ادامه براي شما ارائه خواهيم نمود، ماده تبصره هاي ديگري وجود دارند كه لازم است از آن اطلاع يابيد. بنابراين چنانچه قصد ثبت درخواست انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي را داريد، حتما ابتدا از تمامي اين شرايط مطلع شويد و پس از طي آن براي ثبت درخواست خود اقدام نماييد.

  • آن دسته از دانشجوياني كه مايل به دريافت انتقالي و يا ميهماني مي باشند، در صورتي مي توانند براي اين درخواست اقدام نمايند كه هيچ گونه منعي براي ادامه تحصيل نداشته باشند و همچنين شرايط آنان مطابق با آئين نامه هاي موجود باشد.
  • دانشجويان عزيز تنها در هر سال يكبار مي توانند مطابق با شرايط تعيين شده نسبت به انتقال دائم اقدام نمايند. به هيمين دليل در صورتي كه براي انتقالي قبلا ثبت نام نموده اند ، در حال حاضر اين فرصت را براي ثبت درخواست نخواهند داشت.
  • دانشجوياني كه ترم آخر تحصيل مي باشند درخواست انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي آنان ممنوع مي باشد.
  • آن دسته از دانشجوياني كه جزو خانواده هاي محترم شهدا و ايثارگران مي باشند و يا اينكه متاهل هستند و يا فرزند و يا همسر هئيت علمي مي باشند مي توانند براي ثبت درخئاست اقدام نمايند. همچنين در صورتي كه دانشجوي ممتاز سما هستند ، مطابق با جدول و تبصره هاي آئين نامه مي توانند نسبت به ثبت نام براي انتقالي اقدام نمايند.
  • انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي براي دانشجويان مطابق جداول همطرازي، چند دانشجويي، فوت و كاركنان دولت پس از گذشت يك نيمسال از سال تحصيلي و در صورتي كه شرايط مندرج در آئين نامه ها را داشته باشند، امكان پذير خواهد بود.
  • در صورتي كه دانشجويان واجد شرايط ميهماني دائم دانشگاه آزاد باشند، در صورتي با درخواست آنان موافقت خواهد شد كه رشته تحصيلي آنان در دانشگاه مقصد نيز وجود داشته باشد در غير اين صورت دانشگاه مورد نظر از پذيرش اين درخواست معذور خواد بود.

متقاضيان عزيز توجه داشته باشند كه همانطور كه ذكر گرديد برخي از تبصره ماده ها براي هر يك از قوانين ذكر شده وجود خواهد داشت كه ممكن است با استفاده از آنان بتوانيد انتقالي خود را براي دانشگاه مورد نظر بگيريد. بنابراين براي اطلاع دقيق از تمامي تبصره ها مي توانيد با كارشناسان انتقالي دانشگاه آزاد ايران تحصيل در ارتباط باشيد.

جهت دريافت نمونه سوالات آزمون SAT كليك كنيد.

مدارك متقاضيان انتقالي چند دانشجو در يك خانواده

همانطور كه ذكر گرديد، در صورتي به درخواست هر يك از متقاضيان رسيدگي خواهد شد كه كليه مدارك خود را مبني بر درخواست انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي را ارائه نمايند.و چنانچه هر گونه مشكلي در اين رابطه وجود داشته باشد و يا مدارك شما تكميل نباشد، هرگز با درخواست شما براي انتقالي موافقت نخواهد شد.

  • اصل گواهي مبني بر پذيرش و اشتغال به تحصيل دانشجو از واحد مبدأ با ذكر سال ورود و ممهور به مهر واحد مبدأ
  • تصوير برابر اصل شده از تمامي صفحات شناسنامه دانشجويان و والدين، ضمن رويت اصل شناسنامه ها
  • اخذ فرم تعهدنامه مربوط به صحت مدارك مثبته از دانشجو

جهت اطلاع از تكميل ظرفيت كنكور سراسري بهمن دانشگاه آزاد كليك كنيد.

مدارك متقاضيان انتقالي فوت والدين يا همسر

  • متقاضيان لازم است مداركي همچون اصل گواهي فوت كه از طرف ثبت احوال صادر شده است را به همراه داشته باشند.
  • آن دسته از دانشجوياني كه همسر آنان فوت شده است، لازم است از تمامي صفحات شناسنامه وي كپي برابر اصل تهيه نمايند و اين مدارك را به همراه داشته باشند.
  • حكم سرپرستي اصلي كه با نام قيم نامه يا همان برگه كفالت مي باشد و به تائيد مراجعه مربوطه رسيده است را بايد به همراه داشته باشند. همچنين اصل شناسنامه براي متقاضيان عزيز و به هرماه داشتن آن الزامي خواهد بود.
  • فرم مبتي بر تعهدنامه مربوط به صحت مدارك فوق از طرف خود دانشجويان الزامي خواهد بود و هر يك از اين دانشجويان لازم است كه مدارك خود را ابه هنگام ثبت ناماراده نمايند.

براي اتصال به azmoon.iau.ac.ir – سامانه ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد كليك كنيد.

مدارك انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي – ازدواج

  • اصل شناسنامه زوجين به همراه كپي برابر اصل آنان الزامي مي باشد. همچنين اين كپي بايد از صفحات اول و دوم شناسنامه صورت پذيرد.
  • كپي برابر اصل تمامي صفحات اول تا پنجم سند ازدواج ضمن اينكه خود اصل سند ازدواج به هنگام درخواست الزامي مي باشد.
  • گواهي محضر با مهر برجسته اي كه مربوط به ازدواج از محضري كه عقد نموده اند الزامي مي باشد.
  • ارائه مدرك گواهي اشتغال به كار همسر يا سكونت خانواده كه متقاضي انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي مي باشند الزامي خواهد بود.
  • دريافت فرم تعهد نامه كه مربوط به تعيين صحت مدارك مسبته از دانشجو مي باشد الزامي خواهد بود.

جهت اطلاع دقيق از رتبه قبولي دندانپزشكي دانشگاه آزاد كليك كنيد.

شرايط ميهماني دائم دانشگاه آزاد

شرايط ميهماني دائم دانشگاه آزاد

دانشجوياني كه واجد شرايط ميهماني دائم دانشگاه آزاد مي باشند ، مي توانند نسبت به درخواست انتقالي خود اقدام نمايند. هر يك از اين داوطلبان مي توانند در زمان مقرر براي ثبت درخواست انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي اقدام نمايند. پيگيري درخواست هر يك از داوطلبان با توجه به نظر و بررسي داوران مربوطه و همچنين در صورت انتقالي پزشكي با توجه به پزشكان معتمد مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

هر يك از متقاضيان مي توانند با توجه به شرايط ميهماني دائم دانشگاه آزاد كه به صورت موارد مختلفي مي باشد، مي توانند براي درخواست انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي خود اقدام نمايند. لازم به ذكر است كه برخي از دانشگاه ها در همان ابتدا قيد مي نمايند كه به هيچ عنوان اجازه انتقالي را به دانشجويان نخواهند داد. لذا توجه به اين موارد به هنگام ثبت نام بسيار حائز اهميت مي باشد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با شرايط ميهماني دائم دانشگاه آزاد و همچنين اطلاع دقيق از نحوه انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي مي توانيد با مشاورين و متخصصين ايران تحصيل تماس حاصل نماييد. مشاوران ما همه روزه ، حتي ايام تعطيل ،آماده ارائه خدمات به شما عزيزان خواهد بود. كافي است با شماره هاي مندرج در وب سايت تماس حاصل نماييد تا متخصصين ما خدمات لازم را به شما ارائه نمايند.

سوالات متداول انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي

من پس از قبولي در دانشگاه آزاد ازدواج نموده ام و حالا مي خواهم به محل ندگي همسرم و در دانشگاه آزاد واحد آنجا انتقالي بگيريم آيا مي توانم؟

آن دسته از دانشجويان دختري كه پس از ثبت نام در آزمون ورودي اين دانشگاه يا پس از ثبت نام در رشته هاي بدون آزمون اين دانشگاه ازدواج دائم نموده باشند، مي توانند به محل زندگي همسر و يا واحد دانشگاه آزادي كه رشته مورد پذيرش آنان وجود داشته باشد، نسبت به انتقالي اقدام نمايند. لازم به ذكر است كه اين مورد بدون هيچ گونه محدوديتي صورت خواهد پذيرفت. اما آن دسته از دانشجوياني كه قبل از ثبت نام در دانشگاه ازدواج نموده اند، مي توانند مشمول اين طرح شوند و تنها در اين زمينه يك استثنا وجود دارد كه در صورت كسب رتبه و يا نمره قبولي مورد نياز در دانشگاه مقصد اين مورد امكان پذير خواهد بود.

آيا امكان انتقال دانشجويان براي دانشجويان دكتري نيز وجود دارد؟

انتقال دائم براي دانشجويان مقطع دكتري كمي با سختي بيشتري نسبت به مقاطع ديگر همراه مي باشد . با توجه به اينكه پذيرش در اين رشته ها به طور عمده به صورت با آزمون مي باشد، لذا در صورتي كه رتبه آنان مطابق با جدولي همترازي معادل دانشگاه مقصد باشد ، مي توانند اقدام به ثبت درخواست و انتقال دائم نمايند. بديهي است كه تطابق رشته و موجود بودن آن در دانشگاه مبدا و مقصد الزامي خواهد بود.

آيا با توجه به شرايط مهماني دانشگاه آزاد مي توان براي انتقالي دائم در صورتي كه همسر ما فوت شده باشد در همان ترم اول اقدام نماييم؟

چگونه مي توانيم از شرايط درخواست انتقالي چند دانشجويي استفاده نماييم؟

چه مدت پس از ثبت درخواست انتقال مي توانيم از نتايج آن آگاه شويم؟

آيا سهميه خاصي براي خانواده هاي شاهد و ايثارگر در نظر گرفته شده است؟

بنده درخواست خود را به صورت الكترونيك در سامانه منادا ثبت نموده ام. در چه زماني لازم است مدارك خود را به صورت حضوري ارائه نمايم؟

براي كسب طلاعات بيشتر در رابطه با انتقال دانشجويان و همچنين دريافت پاسخ سوالات مطرح شده با مشاورا دانشگاه ازاد ايارن تحصيل به شماره هاي 9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل تماس حاصل نماييد.

مطالب مرتبط

دريافت شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد

شرايط انصراف از دانشگاه آزاد

بازيابي كلمه عبور ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشجويان مهمان دانشگاه آزاد

شرايط ميهماني دائم دانشگاه آزاد

خلاصه مقاله : در اين مقاله قصد داشتيم تا شما را با نحوه ثبت نام درانتقالي دانشگاه آزاد آشنا كنيم و شرايط ثبت نام را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. جهت دريافت راهنمايي هاي بيشتر ميتوانيد با مشاورين ما در تماس باشيد.

منبع : انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي

انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي

دانشجويان عزيزي كه در دانشگاه آزاد مشغول به تحصيل ميباشند و قصد گرفتن انتقالي به محل زندگي خود ر دارند ميتواتند جهت ثبت نام اقدام نمابند. داوطلبين عزيز توجه داشته باشيد كه ثبت نام انتقالي دانشگاه آزاد داراي شرايط و ضوابطي ميباشد كه شما ميتوانيد با اطلاع از اين شرايط و در صورت دارا بودن شرايط اقدام به ثبت نام نماييد.

دانشگاه آزاد اسلامي همانند ساير دانشگاه هاي ديگر براي آن دسته از دانشجوياني كه به هر دليلي امكان ادامه تحصيل در دانشگاه پذيرفته شده خود را ندارند، امكان انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي را براي آنان فراهم مي نمايد. همچنين با توجه شرايط ميهماني دائم دانشگاه آزاد براي دانشجويان فراهم شده است تا بتوانند به راحتي از مهماني دائم و يا انتقالي اقدام نمايند.

دانشگاه آزاد اسلامي به منظور تحكيم بنيان خانواده و همچنين جهت ايجاد تسهيلات بيشتر براي كليه دانشجويان امكان انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي را فراهم نموده است تا هر يك از آنان بتوانند بدون دغدغه آنان تكميل تحصيلات و افزايش دانش خود باشد دانشحويان گرامي جهت ثبت درخواست انتقالي و ميهماني از طريق تلفن ثابت بدون گرفتن كد با شماره 9099072952 مركز مشاوره و ثثبت نام دانشگاه آزاد تماس بگيرند.

چگونه مي توانيم براي انتقالي به دانشگاه محل زندگي خود درخواست بدهيم؟

در چه صورتي درخواست ما براي نقل و انتقال مي تواند موثر واقع شود؟

مدارك لازم براي متقاضيان انتقالي چند دانشجو در يك خانواده چيست؟

مدارك مورد نياز براي متقاضيان انتقالي فوت والدين يا همسر چيست؟

مدارك مورد نياز براي متقاضيان انتقالي ازدواج چيست؟

شرايط ميهماني دائم دانشگاه آزاد چيست؟

جهت ثبت درخواست انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي – اطلاع از كليه شرايط ميهماني دائم دانشگاه آزاد از سراسر كشور از طريق تلفن ثابت با مركز مشاوره و ثبت نام دانشگاه آزاد تماس حاصل نماييد.

9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طريق تلفن ثابت بدون گرفتن كد پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل

نحوه درخواست انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي

دانشگاه هاي مختلف براي ثبت نام مهماني و انتقالي مي تواند در زمان ثبت نام دانشجويان مهمان دانشگاه آزاد نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمايند. هر يك از دانشحويان مي توانند با توجه به شرايط تعيين شده به نزديك ترين محل سكونت خود براي نقل و انتقال درخواست دهند. مطابق با تعريفي كه در آئين نامه دانشگاه آزاد از “ميهماني” شده است؛ در واقع ميهماني نوعي است كه تحصيل دانشجو به طور موقت در واحد مقصد را موجب مي شود.

كليه دانشجويان مي توانند با استفاده از سامانه منادا در زمان مقرر نسبت به ثبت درخواست انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي اقدام نمايند. با توجه به درخواست دانشجويان مبني بر ارائه زمان بيشتر براي ثبت درخواست خود، دانشگاه آزاد تصميم خود را مبني بر اينكه دانشجويان بتوانند در سامانه منادا اقدام به ثبت درخواست نمايند تمديد نموده است. تمديد اين زمان در مرداد ماه مي باشد و پس از ثبت درخواست دانشجويان در سامانه مذكور مي توانند اقدام نمايند تا به نحوه درخواست آنان رسيدگي خواهد نمود.

ثبت درخواست براي انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي اولين قدم براي انتقالي مي باشد. دانشگاه آزاد با توجه به شرايط تعيين شده و همچنين مدارك موجود ، به درخواست هر يك از داوطلبان رسيدگي خواهد نمود. به همين دليل پذيرش درخواست دانشجويان با استفاده از شرايط ميهماني دائم دانشگاه آزاد كه در آئين نامه هاي مختلف تعيين شده است مورد تائيد يا عدم تائيد قرار خواهد گرفت.

براي ثبت درخواست انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي ابتدا لازم است به صورت الكترونيك درخواست خود را ثبت نماييد و در صورت كامل بودن مدارك ، به درخواست شما رسيدگي خواهد شد.

براي دريافت دفترچه كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد كليك كنيد.

نكات مهم انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي

نكات مهم انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي

براي رسيدگي به درخواست دانشجويان شرايطي در نظر گرفته مي شود كه با توجه به اين شرايط امكان موافقت با درخواست ثبت مي شود. علاوه بر شرايطي كه در ادامه براي شما ارائه خواهيم نمود، ماده تبصره هاي ديگري وجود دارند كه لازم است از آن اطلاع يابيد. بنابراين چنانچه قصد ثبت درخواست انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي را داريد، حتما ابتدا از تمامي اين شرايط مطلع شويد و پس از طي آن براي ثبت درخواست خود اقدام نماييد.

  • آن دسته از دانشجوياني كه مايل به دريافت انتقالي و يا ميهماني مي باشند، در صورتي مي توانند براي اين درخواست اقدام نمايند كه هيچ گونه منعي براي ادامه تحصيل نداشته باشند و همچنين شرايط آنان مطابق با آئين نامه هاي موجود باشد.
  • دانشجويان عزيز تنها در هر سال يكبار مي توانند مطابق با شرايط تعيين شده نسبت به انتقال دائم اقدام نمايند. به هيمين دليل در صورتي كه براي انتقالي قبلا ثبت نام نموده اند ، در حال حاضر اين فرصت را براي ثبت درخواست نخواهند داشت.
  • دانشجوياني كه ترم آخر تحصيل مي باشند درخواست انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي آنان ممنوع مي باشد.
  • آن دسته از دانشجوياني كه جزو خانواده هاي محترم شهدا و ايثارگران مي باشند و يا اينكه متاهل هستند و يا فرزند و يا همسر هئيت علمي مي باشند مي توانند براي ثبت درخئاست اقدام نمايند. همچنين در صورتي كه دانشجوي ممتاز سما هستند ، مطابق با جدول و تبصره هاي آئين نامه مي توانند نسبت به ثبت نام براي انتقالي اقدام نمايند.
  • انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي براي دانشجويان مطابق جداول همطرازي، چند دانشجويي، فوت و كاركنان دولت پس از گذشت يك نيمسال از سال تحصيلي و در صورتي كه شرايط مندرج در آئين نامه ها را داشته باشند، امكان پذير خواهد بود.
  • در صورتي كه دانشجويان واجد شرايط ميهماني دائم دانشگاه آزاد باشند، در صورتي با درخواست آنان موافقت خواهد شد كه رشته تحصيلي آنان در دانشگاه مقصد نيز وجود داشته باشد در غير اين صورت دانشگاه مورد نظر از پذيرش اين درخواست معذور خواد بود.

متقاضيان عزيز توجه داشته باشند كه همانطور كه ذكر گرديد برخي از تبصره ماده ها براي هر يك از قوانين ذكر شده وجود خواهد داشت كه ممكن است با استفاده از آنان بتوانيد انتقالي خود را براي دانشگاه مورد نظر بگيريد. بنابراين براي اطلاع دقيق از تمامي تبصره ها مي توانيد با كارشناسان انتقالي دانشگاه آزاد ايران تحصيل در ارتباط باشيد.

جهت دريافت نمونه سوالات آزمون SAT كليك كنيد.

مدارك متقاضيان انتقالي چند دانشجو در يك خانواده

همانطور كه ذكر گرديد، در صورتي به درخواست هر يك از متقاضيان رسيدگي خواهد شد كه كليه مدارك خود را مبني بر درخواست انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي را ارائه نمايند.و چنانچه هر گونه مشكلي در اين رابطه وجود داشته باشد و يا مدارك شما تكميل نباشد، هرگز با درخواست شما براي انتقالي موافقت نخواهد شد.

  • اصل گواهي مبني بر پذيرش و اشتغال به تحصيل دانشجو از واحد مبدأ با ذكر سال ورود و ممهور به مهر واحد مبدأ
  • تصوير برابر اصل شده از تمامي صفحات شناسنامه دانشجويان و والدين، ضمن رويت اصل شناسنامه ها
  • اخذ فرم تعهدنامه مربوط به صحت مدارك مثبته از دانشجو

جهت اطلاع از تكميل ظرفيت كنكور سراسري بهمن دانشگاه آزاد كليك كنيد.

مدارك متقاضيان انتقالي فوت والدين يا همسر

  • متقاضيان لازم است مداركي همچون اصل گواهي فوت كه از طرف ثبت احوال صادر شده است را به همراه داشته باشند.
  • آن دسته از دانشجوياني كه همسر آنان فوت شده است، لازم است از تمامي صفحات شناسنامه وي كپي برابر اصل تهيه نمايند و اين مدارك را به همراه داشته باشند.
  • حكم سرپرستي اصلي كه با نام قيم نامه يا همان برگه كفالت مي باشد و به تائيد مراجعه مربوطه رسيده است را بايد به همراه داشته باشند. همچنين اصل شناسنامه براي متقاضيان عزيز و به هرماه داشتن آن الزامي خواهد بود.
  • فرم مبتي بر تعهدنامه مربوط به صحت مدارك فوق از طرف خود دانشجويان الزامي خواهد بود و هر يك از اين دانشجويان لازم است كه مدارك خود را ابه هنگام ثبت ناماراده نمايند.

براي اتصال به azmoon.iau.ac.ir – سامانه ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد كليك كنيد.

مدارك انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي – ازدواج

  • اصل شناسنامه زوجين به همراه كپي برابر اصل آنان الزامي مي باشد. همچنين اين كپي بايد از صفحات اول و دوم شناسنامه صورت پذيرد.
  • كپي برابر اصل تمامي صفحات اول تا پنجم سند ازدواج ضمن اينكه خود اصل سند ازدواج به هنگام درخواست الزامي مي باشد.
  • گواهي محضر با مهر برجسته اي كه مربوط به ازدواج از محضري كه عقد نموده اند الزامي مي باشد.
  • ارائه مدرك گواهي اشتغال به كار همسر يا سكونت خانواده كه متقاضي انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي مي باشند الزامي خواهد بود.
  • دريافت فرم تعهد نامه كه مربوط به تعيين صحت مدارك مسبته از دانشجو مي باشد الزامي خواهد بود.

جهت اطلاع دقيق از رتبه قبولي دندانپزشكي دانشگاه آزاد كليك كنيد.

شرايط ميهماني دائم دانشگاه آزاد

شرايط ميهماني دائم دانشگاه آزاد

دانشجوياني كه واجد شرايط ميهماني دائم دانشگاه آزاد مي باشند ، مي توانند نسبت به درخواست انتقالي خود اقدام نمايند. هر يك از اين داوطلبان مي توانند در زمان مقرر براي ثبت درخواست انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي اقدام نمايند. پيگيري درخواست هر يك از داوطلبان با توجه به نظر و بررسي داوران مربوطه و همچنين در صورت انتقالي پزشكي با توجه به پزشكان معتمد مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

هر يك از متقاضيان مي توانند با توجه به شرايط ميهماني دائم دانشگاه آزاد كه به صورت موارد مختلفي مي باشد، مي توانند براي درخواست انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي خود اقدام نمايند. لازم به ذكر است كه برخي از دانشگاه ها در همان ابتدا قيد مي نمايند كه به هيچ عنوان اجازه انتقالي را به دانشجويان نخواهند داد. لذا توجه به اين موارد به هنگام ثبت نام بسيار حائز اهميت مي باشد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با شرايط ميهماني دائم دانشگاه آزاد و همچنين اطلاع دقيق از نحوه انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي مي توانيد با مشاورين و متخصصين ايران تحصيل تماس حاصل نماييد. مشاوران ما همه روزه ، حتي ايام تعطيل ،آماده ارائه خدمات به شما عزيزان خواهد بود. كافي است با شماره هاي مندرج در وب سايت تماس حاصل نماييد تا متخصصين ما خدمات لازم را به شما ارائه نمايند.

سوالات متداول انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي

من پس از قبولي در دانشگاه آزاد ازدواج نموده ام و حالا مي خواهم به محل ندگي همسرم و در دانشگاه آزاد واحد آنجا انتقالي بگيريم آيا مي توانم؟

آن دسته از دانشجويان دختري كه پس از ثبت نام در آزمون ورودي اين دانشگاه يا پس از ثبت نام در رشته هاي بدون آزمون اين دانشگاه ازدواج دائم نموده باشند، مي توانند به محل زندگي همسر و يا واحد دانشگاه آزادي كه رشته مورد پذيرش آنان وجود داشته باشد، نسبت به انتقالي اقدام نمايند. لازم به ذكر است كه اين مورد بدون هيچ گونه محدوديتي صورت خواهد پذيرفت. اما آن دسته از دانشجوياني كه قبل از ثبت نام در دانشگاه ازدواج نموده اند، مي توانند مشمول اين طرح شوند و تنها در اين زمينه يك استثنا وجود دارد كه در صورت كسب رتبه و يا نمره قبولي مورد نياز در دانشگاه مقصد اين مورد امكان پذير خواهد بود.

آيا امكان انتقال دانشجويان براي دانشجويان دكتري نيز وجود دارد؟

انتقال دائم براي دانشجويان مقطع دكتري كمي با سختي بيشتري نسبت به مقاطع ديگر همراه مي باشد . با توجه به اينكه پذيرش در اين رشته ها به طور عمده به صورت با آزمون مي باشد، لذا در صورتي كه رتبه آنان مطابق با جدولي همترازي معادل دانشگاه مقصد باشد ، مي توانند اقدام به ثبت درخواست و انتقال دائم نمايند. بديهي است كه تطابق رشته و موجود بودن آن در دانشگاه مبدا و مقصد الزامي خواهد بود.

آيا با توجه به شرايط مهماني دانشگاه آزاد مي توان براي انتقالي دائم در صورتي كه همسر ما فوت شده باشد در همان ترم اول اقدام نماييم؟

چگونه مي توانيم از شرايط درخواست انتقالي چند دانشجويي استفاده نماييم؟

چه مدت پس از ثبت درخواست انتقال مي توانيم از نتايج آن آگاه شويم؟

آيا سهميه خاصي براي خانواده هاي شاهد و ايثارگر در نظر گرفته شده است؟

بنده درخواست خود را به صورت الكترونيك در سامانه منادا ثبت نموده ام. در چه زماني لازم است مدارك خود را به صورت حضوري ارائه نمايم؟

براي كسب طلاعات بيشتر در رابطه با انتقال دانشجويان و همچنين دريافت پاسخ سوالات مطرح شده با مشاورا دانشگاه ازاد ايارن تحصيل به شماره هاي 9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل تماس حاصل نماييد.

مطالب مرتبط

دريافت شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد

شرايط انصراف از دانشگاه آزاد

بازيابي كلمه عبور ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشجويان مهمان دانشگاه آزاد

شرايط ميهماني دائم دانشگاه آزاد

خلاصه مقاله : در اين مقاله قصد داشتيم تا شما را با نحوه ثبت نام درانتقالي دانشگاه آزاد آشنا كنيم و شرايط ثبت نام را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. جهت دريافت راهنمايي هاي بيشتر ميتوانيد با مشاورين ما در تماس باشيد.

منبع : انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد به محل زندگي

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 86

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 2868
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 8
  • بازدید امروز : 481
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 419
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2257
  • بازدید ماه : 7284
  • بازدید سال : 34308
  • بازدید کلی : 4255117
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی