loading...

مشاوره تحصيلي آسا

مركز مشاوره تحصيلي تلفني و حضوري

بازدید : 646
11 زمان : 1399:2

مشاوره تحصيل در خارج از كشور

براي ادامه تحصيل در خارج ار كشور داوطلبان و دانشجويان گزيته هاي متقاوتي را خواهند داشت كه به نسبت شرايط خود مي توانند از آن استفاده نمايند. با استفاده از مشاوره تحصيل در خارج از كشور مي توانيد به راحتي از تمامي اطلاعاتي كه لازم و ضروري است اطلاع يابيد. آنچه در اين مقاله با موضوع چگونه بورسيه تحصيلي رايگان بگيريم؟ براي شما عزيزان آماده نموده ايم علاوه بر ارائه اطلاعات، تلاش نموده اييم به شرايط برخي از اين دانشگاه ها نيز اشاره نماييم.

تحصبل در هر يك از كشورها داراي معايب و مزايايي است كه در صورت عدم اطلاع از اين شرايط، متقاضيان دچار مشكلات فراواني مي شوند به همين دليل بهتر است قبل از تصميم گيري در اين مورد از مشاوره تحصيل در خارج از كشور استفاده نماييد. هزينه هايي كه براي ادامه تحصيل در خارج از كشور وجود دارد موجب شده است كه بسياري از علاقه مندان نتوانند از اين موقعيت استفاده نمايند. بنابراين اينكه چگونه بورسيه تحصيلي رايگان بگيريم؟ به نوبه خود از اهميت بسياري زيادي برخوردار است.

جهت استفاده از تمامي خدمات مشاوره تحصيل در خارج از كشور و اطلاع و دريافت پاسخ اينكه چگونه بورسيه تحصيلي رايگان بگيريم؟ با مشاورين و متخصصين ايران تحصيل تماس حاصل نماييد.

9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طريق تلفن ثابت بدون گرفتن كد پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام ، تعطيل

براي استفاده از مشاوره تحصيل در خارج از كشور چه زماني مي توانم با مشاوران ايران تحصيل تماس بگيرم؟

آيا امكان مراجعه حضوري براي مشاوره وجود دارد؟

براي ادامه تحصيل در هر يك از كشورها آيا نياز به ويزا مي باشد؟

در صورتي كه از نظر مالي ضعيف باشيم آيا مي توانيم از طرف دانشگاه مربوطه براي دريافت و اخذ وام هاي دانشجويي اقدام نماييم؟

نحوه دريافت مشاوره تحصيل در خارج از كشور

در رابطه با دريافت مشاوره تحصيل در خارج از كشور هيچ گونه محدوديتي براي داوطلبان و همچنين دانشجويان در نظر گرفته نشده است. ما تلاش نموده ايم كه تمامي محدوديت ها را براي هر يك از افرادي كه نيازمند خدمات مشاوره اي مي باشند از بين ببريم. هر يك از كشورها شرايط متفاوتي براي قبولي در نظر دارند. به همين دليل با توجه به اين شرايط براي اعطاي مشاوره تلاش مي نماييم كه امكان دريافت بورسيه تحصيلي رايگان را براي شما فراهم نمايند.

شرايطي به طور معمول و عمومي مي تواند براي هر يك از افرادي كه مايل به ادامه تحصيل در دانشگاه و يا كشور مورد نظر خود باشند، متفاوت باشد. به عنوان مثال دارا بودن مدارك زبان انگليسي از جمله مورادي است كه براي داوطلبان ضروري مي باشد به هيمن دليل ارائه اطلاعات در رابطه با شرايط ثبت نام آزمون SAT در مشاوره تحصيل در خارج از كشور از جمله خدمات مشاوران ما در اين رابطه مي باشد.

چنانچه آنچه در ادامه براي شما كفايت نمي كند و يا اينكه به دنبال كسب اطلاعات بيشتري در اين زمينه مي باشيد، مي توانيد با شماره هاي 9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام ، تعطيل تماس حاصل نماييد تا از كليه موارد و همچنين مشاوره هاي لازم برخوردار شويد. متفاضبان عزيز مي توانند به تناسب هر يك از كشورهايي كه مايل به ادامه تحصيل در آن مي باشند، تمامي اطلاعات را با استفاده از اين تماس به دست آورند.

خدمات مشاوره تحصيل در خارج از كشور شامل ارائه اطلاعات در رابطه با شرايط ، هزينه ها و همچنين نحوه دريافت بورسيه رايگان براي تمامي كشورهاي جهان مي باشد.

براي دريافت مشاوره كارشناسي ارشد وزارت بهداشت كليك كنيد.

شرايط عمومي ادامه تحصيل در خارج از كشور

شرايط عمومي ادامه تحصيل در خارج از كشور

ورود به هر يك از كشور ها با توجه به مقطع و همچنين رشته تحصيلي شما مي تواند شرايط خاص خود را داشته باشد. همچنين با توجه به مقطع تحصيلي هزينه ها و همچنين ظرفيت و مدارك مورد نياز مي تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال چنانچه شما مايل به ادامه تحصيل در مقطع كارشناسي مي باشيد، بايد داراي مدرك پيش دانشگاهي باشيد. مدرك شما بايد مورد تائيد كشور مورد نظر باشد در غير اين صورت نمي توانيد در دانشگاه مورد نظر ثبت نام نماييد.

همچنين در صورتي كه مايل به مشاوره تحصيل در خارج از كشور براي مقطع كارشناسي ارشد مي باشيد، حتما بايد داراي مدرك كارشناسي مربوطه براي رشته مورد نظر باشيد. همچنين توجه داشته باشيد كه در برخي از كشورها مدارك تحصيلي ايران مورد تائيد نمي باشد به همين دليل اين امكان براي ادامه تحصيل در خارج از كشور وجود نخواهد داشت. بنابراين ممكن است پس از درخواست شما نسبت به اخذ آزمون اقدام نمايند و در صورت قبولي شما در اين آزمون پذيرش شما را نهايي نمايند.

از جمله شرايط عمومي ديگري كه مي توان از آن نام برد، مربوط به دانشجويان و فارغ التحصيلاني است كه مايل به ادامه تحصيل در مقاطع دكتري و همچنين تخصص در رشته مورد نظر خود مي باشند مربوط مي شود. براي اين موضوع شما نيز بايد داراي مدرك كارشناسي ارشد مطابق با معدل و همچينين شرايط تعيين شده دانشگاه و كشور مورد نظر باشيد و همچنين در صورتي كه مدرك زبان مورد نياز را از شما طلب كنند بايد داراي اين مدرك باشيد.

براي اطلاع از شهريه دكتري دانشگاه آزاد كليك كنيد.

مشاوره تحصيل در خارج از كشور استراليا

يكي از محاسني كه براي تحصيل در استراليا وجود دارد، اين است كه اين كشور انگليسي زبان است و به همين دليل ادامه تحصيل در اين كشور راحت تر از ساير كشور ها مي باشد. در رابطه با شرايط آب و هوايي كه در اين كشور وجود دارد اين است با برنامه ريزي اين امكان را خواهيد داشت تا بتوانيد در بهترين شرايط آب و هوايي ادامه تحصيل دهيد. و در رابطه با استفاده و تنطيم شرايط آب و هوايي اين مورد تا حدود زيادي به برنامه ريزي شما بستگي خواهد داشت.

بهترين دانشگاه هاي استراليا شامل : ،The University of Western Australia، University of AdelaideThe University of New South Wales، Monash University، Australian National University، Macquarie University، University of Melbourne، The University of Queensland، The University of Sydney

يكي از مواردي كه در مشاوره تحصيل در خارج از كشور از مشاوران ما سوال مي شود ، در رابطه با دوره تحصيلي اين دانشگاه مي باشد. دوره كارشناسي دانشگاه هاي استراليا حدودا 3 سال مي باشد. از جمله تهميداتي كه براي دانشجويان ممتاز اين دانشگاه در نظر گرفته شده است اين است كه مي توانند در صورت تمايل در دوره 4 ساله اين مقطع را پشت سر بگذارنند كه در اين صورت سال چهارم آنها براي انجام تحقيقات مربوط مي شود.

جهت اطلاع دقيق از مراحل دريافت ارز دانشجويي كليك كنيد.

مدارك لازم براي تحصيل در خارج از كشور

يكي از مواردي كه براي تمامي كشورهاي خارج از كشور داراي اهميت فوق العاده اي مي باشد، اين است كه شما از رزومه علمي قوي برخودار باشيد. رزومه علمي از جمله موارد بسيار مهمي است كه براي هر يك از كشورها حائز اهميت مي باشد و به همين دليل چنانچه هنوز درخواست ادامه تحصيل در خارج از كشور را نداده ايد، بهتر است به لحاظ علمي خود را قوي نماييد تا مدرك شما به تائيد اين كشورها برسد.

مدرك شما بايد به زبان خارجي ترجمه شود و اين مراحل نياز به احذ مجوز دارد كه با استفاده از تائيد وزرات دادگستري و امور خارجه و در صورت لزوم سفارت كشور مورد نظر لازم است پاسپورت مورد نظر را تهيه كنيد. پاسپورت مورد نظر لازم است حداقل شش ماه داراي اعتبار باشد و از تمامي صفحات آن نيز كپي لازم را تهيه نماييد. همچنين دارا بودن مدارك زبان بين المللي همچون آيلتس و يا تافل براي برخي از كشورها الزامي مي باشد.

برخي از مدارك ديگري كه مورد نياز مي باشد و ما در مشاوره تحصيل در خارج از كشور براي دانشجويان مقاطع كارشناسي ارشد به آن اشاره مي نماييم شامل : توصيه‌نامه از سه استاد محل تحصيل دانشجو ، ترجمۀ تز ، تحقيقات ، مقالات به چاپ رسيده در مجلات داخلي يا خارجي ،سوابق شغلي مي باشد. مدارك لازم براي خارج از كشور براي هر يك از مقاطع مي تواند متفاوت مي باشد و شما بايد از لحاظ علمي مطابق با دانشگاه انتخابي خود باشيد.

جهت اطلاع دقيق از شرايط دكتري بدون آزمون كليك كنيد.

مشاوره تحصيل در خارج از كشور – كشور كانادا

يكي از كشورهايي كه مورد استقبال بسياري از دانشجويان در تمامي مقاطع قرار گرفته است كشور كانادا مي باشد كه دانشجويان زيادي مايل به ادامه تحصيل در اين كشور مي باشند.با توجه به برنامه هايي كه براي مهاجران در نظر دارند، خوشبختانه ادامه تحصيل در كانادا يكي از كشورهايي است كه از هر نظر بسيار مناسب مي باشد. بنابراين چنانچه علاوه بر دريافت تخصص در زمينه رشته تحصيليتان برايتان مسائل ديگري از جمله خدمات آن كشور حائز اهميت مي باشد، توصيه ما به متقاضيان عزيز در مشاوره تحصيل در خارج از كشور اين است كه كشور كانادا را انتخاب نماييد.

مهاجرت به كانادا تنها مربوط به افراد تحصيل كرده نمي باشد. به همين دليل شما با هر تخصص و همچنين با هر نوع مهارتي كه داريد مي توانيد براي ادامه تحصيل در اين دانشگاه اقدام نماييد. سطح مهارت هاي شغلي در كشور كانادا رده بندي مي شود و تمامي مهارت هاي شما به سه دسته تقسيم بندي مي شوند كه با توجه به اين تقسيم بندي شما مي توانيد در مكان هاي مربوط به تحصص خود استخدام شويد و بتوانيد مهارت خود را افزايش دهيد.

براي مشاوره تحصيل در خارج از كشور كانادا بايد به شما تيريك بگوييم زيرا يكي از بهترين كشورها براي ادامه تحصيل شما همين كشور مي باشد. خوشبختانه با توجه به امكاني كه در اين كشور وجود دارد، شما مي توانيد با استفاده از روش تجربه كانادايي (Canadian Experience Class CEC) اقامت دائم خود را اخذ نماييد. هر ساله معمولا ظرفيت هاي مربوط به اين كشور به صورت محدود مي باشد به همين دليل در صورت دارا بودن شرايط مي توانيد اپلاي اين كشور را دريافت نماييد و به ادامه تحصيل بپردازيد.

براي اطلاع دقيق از شرايط تحصيل در فنلاند كليك كنيد.

چگونه بورسيه تحصيلي رايگان بگيريم؟

چگونه بورسيه تحصيلي رايگان بگيريم؟

اولين سوال قبل از اينكه بدانيد چگونه بورسيه تحصيلي رايگان بگيريم؟ ممكن است اين باشد كه آيا واقعا مي توان به صورت رايگان در خارح از كشور ادامه تحصيل داد؟ بله اين امكان وجود دارد. اما براي هر يك از رشته ها اين موضوع مي تواند با توجه به شرايط متفاوت امكان پذير باشد. همچنين مقطع تحصيلي شما از نقش تعيين كننده اي در اين رابطه برخوردار خواهد بود. به عنوان مثال كشور تركيه از جمله كشورهايي است كه امكان تحصيل رايگان را براي دانشجويان فراهم مي نمايد.

قبل از اينكه به دنبال اين موضوع باشيد كه چگونه بورسيه تحصيلي رايگان بگيريم؟ بهتر است خود را به لحاظ علمي در رشته خود بسيار قوي نماييد. زيرا يكي از مسائلي كه براي كشورهاي خارجي بسيار حائز اهميت بسيار مي باشد اين است كه شما فرد ماهر و متخصصي باشيد و در همين صورت شما را جذب خواهند نمود. جمع آوري رزومه قوي در هر رشته از جمله مواردي است كه در مشاوره تحصيل در خارج از كشور وجود خواهد داشت.

جهت استفاده از تمامي خدمات مشاوره تحصيل در خارج از كشور و همچنين دريافت پاسخ اين سوال كه چگونه بورسيه تحصيلي رايگان بگيريم؟ بهتر است با مشاوران و متخصصان ادامه تحصيل در خارج از كشور ايران تحصيل در ارتباط باشيد. مشاوران ما همه روزه ، حتي ايام تعطيل ، آماده ارائه خدمات به شما عزيزان خواهند بود. كافي است با شماره هاي مندرج در وب سايت تماس حاصل نماييد تا مشاوران ما در ارائه خدمات به شما هزيزان آماده باشند.

سوالات متداول پيرامون مشاوره تحصيل در خارج از كشور

بنده كشور مالزي رو براي ادامه تحصيل در خارج از كشور انتخاب كردم ميخواستم ببينم از نظر مشاوره تحصيل در خارج از كشور ايران تحصيل اين كشور چطوره؟

خوب اين سوال بسيار كلي هست و به همين دليل مي توانيم از چند جنبه به اين موضوع بپردازيم. يكي از موارد مي تونهموضوع هزينه ها باشهو اگر بحث هزينه براي شما بسيار حائز اهميت هست بايد بگيم كشور مالزي يكي از كشورهايي هست كه به عنوان كشور ارزان شناخته شده است. تقريبا ميشه گفت يكي از كشورهايي كه شما با هزينه زندگي دانشحويي دو هزار تا چهار هزار دلار مي تونيد يه زندگي دانشحويي رو داشته باشيد. يكي از محاسن ديگه اي كه اين كشور داره اينكه شما مي تونيد در شعب دانشگاه هاي انگليس و استراليا كه در اين كشور واقع شده استفاده كنيد و يا هرينه هاي كمتر ادامه تحصيل بديد.

شرايط ادامه تحصيل در كشور آرژانتين به چه صورتي هست؟

كشور آرژانتين يكي از كشورهايي هست كه انگليسي زبان نيست. به همين دليل اگر قصد ادامه تحصيل در اين كشور و دانشگاه هاي مربوط به اون رو داريد، توصيه مي كنيم كه ابتدا زبان آرژانتيني رو ياد بگيريد. از نظر امنيت آرژانتين يكي از كشورهاي بسيار امن شناخته ميشه. اگر دنبال پاسخ چگونه بورسيه تحصيلي رايگان بگيريم؟ هستيد، خوشبختانه اين دانشگاه ميتونه امكان ادامه تحصيل رايكان رو براتون فراهم كنه. البته براي دانشگاه هاي خصوصي شما لازمه هزينه هاي مربوط به اسكان و … رو پرداخت كنيد.

آيا براي استفاده از خدمات مشاوره تحصيل در خارج از كشور لازمه هزينه اي رو پرداخت كنيم؟

براي ثبت نام بورسيه تحصيلي چه اقدامي لازمه انجام بدم؟

براي ادامه تحصيل در كشور آمريكا با توجه به روابط تيره و تار بين ايران و ساير كشورها آيا امكان ادامه تحصيل وجود دارد؟

بهترين دانشگاه اروپا براي تحصيل در رشته مهندسي چيست؟

آيا مي توان بدون كنكور در دانشگاه هاي خارج از كشور پذيرفته شد؟

آيا مي توان همزمان براي دريافت بورسيه چند كشور به صورت همزمان ثبت نام نمود؟

حهت برقراري ارتباط با مشاوره تحصيل در خارج از كشور و همچنين كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با اينكه چگونه بورسيه تحصيلي رايگان بگيريم؟ با مشاوران ادامه تحصيل در خارج از كشور ايران تحصيل به شماره هاي 9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام ، تعطيل تماس حاصل نماييد.

مطالب مرتبط

هزينه ثبت نام آزمون SAT

تحصيل در ژاپن

ثبت نام آزمون دستياري دندانپزشكي

ثبت نام آزمون دكتري

شرايط انصراف از دانشگاه آزاد

مشاوره تحصيل در خارج از كشور

چگونه بورسيه تحصيلي رايگان بگيريم؟

خلاصه مقاله : در اين مقاله قصد داشتيم تا راهنمايي هاي لازم را در ارتباط با تحصيل در خارج از كشور ، شرايط عمومي تحصيل در خارج از كشور ، مشاوره تحصيل در خارج از كشور استراليا ، مشاوره تحصيل در كشور كانادا و مدارك لازم جت تحصيل در خارج از كشور را ارائه دهيم.متقاضيان عزيز جهت دريافت راهنمايي هاي بيشتر ميتوانيد با مشاورين ما در تماس باشيد.

منببع : مشاوره تحصيل در خارج از كشور

مشاوره تحصيل در خارج از كشور

براي ادامه تحصيل در خارج ار كشور داوطلبان و دانشجويان گزيته هاي متقاوتي را خواهند داشت كه به نسبت شرايط خود مي توانند از آن استفاده نمايند. با استفاده از مشاوره تحصيل در خارج از كشور مي توانيد به راحتي از تمامي اطلاعاتي كه لازم و ضروري است اطلاع يابيد. آنچه در اين مقاله با موضوع چگونه بورسيه تحصيلي رايگان بگيريم؟ براي شما عزيزان آماده نموده ايم علاوه بر ارائه اطلاعات، تلاش نموده اييم به شرايط برخي از اين دانشگاه ها نيز اشاره نماييم.

تحصبل در هر يك از كشورها داراي معايب و مزايايي است كه در صورت عدم اطلاع از اين شرايط، متقاضيان دچار مشكلات فراواني مي شوند به همين دليل بهتر است قبل از تصميم گيري در اين مورد از مشاوره تحصيل در خارج از كشور استفاده نماييد. هزينه هايي كه براي ادامه تحصيل در خارج از كشور وجود دارد موجب شده است كه بسياري از علاقه مندان نتوانند از اين موقعيت استفاده نمايند. بنابراين اينكه چگونه بورسيه تحصيلي رايگان بگيريم؟ به نوبه خود از اهميت بسياري زيادي برخوردار است.

جهت استفاده از تمامي خدمات مشاوره تحصيل در خارج از كشور و اطلاع و دريافت پاسخ اينكه چگونه بورسيه تحصيلي رايگان بگيريم؟ با مشاورين و متخصصين ايران تحصيل تماس حاصل نماييد.

9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طريق تلفن ثابت بدون گرفتن كد پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام ، تعطيل

براي استفاده از مشاوره تحصيل در خارج از كشور چه زماني مي توانم با مشاوران ايران تحصيل تماس بگيرم؟

آيا امكان مراجعه حضوري براي مشاوره وجود دارد؟

براي ادامه تحصيل در هر يك از كشورها آيا نياز به ويزا مي باشد؟

در صورتي كه از نظر مالي ضعيف باشيم آيا مي توانيم از طرف دانشگاه مربوطه براي دريافت و اخذ وام هاي دانشجويي اقدام نماييم؟

نحوه دريافت مشاوره تحصيل در خارج از كشور

در رابطه با دريافت مشاوره تحصيل در خارج از كشور هيچ گونه محدوديتي براي داوطلبان و همچنين دانشجويان در نظر گرفته نشده است. ما تلاش نموده ايم كه تمامي محدوديت ها را براي هر يك از افرادي كه نيازمند خدمات مشاوره اي مي باشند از بين ببريم. هر يك از كشورها شرايط متفاوتي براي قبولي در نظر دارند. به همين دليل با توجه به اين شرايط براي اعطاي مشاوره تلاش مي نماييم كه امكان دريافت بورسيه تحصيلي رايگان را براي شما فراهم نمايند.

شرايطي به طور معمول و عمومي مي تواند براي هر يك از افرادي كه مايل به ادامه تحصيل در دانشگاه و يا كشور مورد نظر خود باشند، متفاوت باشد. به عنوان مثال دارا بودن مدارك زبان انگليسي از جمله مورادي است كه براي داوطلبان ضروري مي باشد به هيمن دليل ارائه اطلاعات در رابطه با شرايط ثبت نام آزمون SAT در مشاوره تحصيل در خارج از كشور از جمله خدمات مشاوران ما در اين رابطه مي باشد.

چنانچه آنچه در ادامه براي شما كفايت نمي كند و يا اينكه به دنبال كسب اطلاعات بيشتري در اين زمينه مي باشيد، مي توانيد با شماره هاي 9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام ، تعطيل تماس حاصل نماييد تا از كليه موارد و همچنين مشاوره هاي لازم برخوردار شويد. متفاضبان عزيز مي توانند به تناسب هر يك از كشورهايي كه مايل به ادامه تحصيل در آن مي باشند، تمامي اطلاعات را با استفاده از اين تماس به دست آورند.

خدمات مشاوره تحصيل در خارج از كشور شامل ارائه اطلاعات در رابطه با شرايط ، هزينه ها و همچنين نحوه دريافت بورسيه رايگان براي تمامي كشورهاي جهان مي باشد.

براي دريافت مشاوره كارشناسي ارشد وزارت بهداشت كليك كنيد.

شرايط عمومي ادامه تحصيل در خارج از كشور

شرايط عمومي ادامه تحصيل در خارج از كشور

ورود به هر يك از كشور ها با توجه به مقطع و همچنين رشته تحصيلي شما مي تواند شرايط خاص خود را داشته باشد. همچنين با توجه به مقطع تحصيلي هزينه ها و همچنين ظرفيت و مدارك مورد نياز مي تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال چنانچه شما مايل به ادامه تحصيل در مقطع كارشناسي مي باشيد، بايد داراي مدرك پيش دانشگاهي باشيد. مدرك شما بايد مورد تائيد كشور مورد نظر باشد در غير اين صورت نمي توانيد در دانشگاه مورد نظر ثبت نام نماييد.

همچنين در صورتي كه مايل به مشاوره تحصيل در خارج از كشور براي مقطع كارشناسي ارشد مي باشيد، حتما بايد داراي مدرك كارشناسي مربوطه براي رشته مورد نظر باشيد. همچنين توجه داشته باشيد كه در برخي از كشورها مدارك تحصيلي ايران مورد تائيد نمي باشد به همين دليل اين امكان براي ادامه تحصيل در خارج از كشور وجود نخواهد داشت. بنابراين ممكن است پس از درخواست شما نسبت به اخذ آزمون اقدام نمايند و در صورت قبولي شما در اين آزمون پذيرش شما را نهايي نمايند.

از جمله شرايط عمومي ديگري كه مي توان از آن نام برد، مربوط به دانشجويان و فارغ التحصيلاني است كه مايل به ادامه تحصيل در مقاطع دكتري و همچنين تخصص در رشته مورد نظر خود مي باشند مربوط مي شود. براي اين موضوع شما نيز بايد داراي مدرك كارشناسي ارشد مطابق با معدل و همچينين شرايط تعيين شده دانشگاه و كشور مورد نظر باشيد و همچنين در صورتي كه مدرك زبان مورد نياز را از شما طلب كنند بايد داراي اين مدرك باشيد.

براي اطلاع از شهريه دكتري دانشگاه آزاد كليك كنيد.

مشاوره تحصيل در خارج از كشور استراليا

يكي از محاسني كه براي تحصيل در استراليا وجود دارد، اين است كه اين كشور انگليسي زبان است و به همين دليل ادامه تحصيل در اين كشور راحت تر از ساير كشور ها مي باشد. در رابطه با شرايط آب و هوايي كه در اين كشور وجود دارد اين است با برنامه ريزي اين امكان را خواهيد داشت تا بتوانيد در بهترين شرايط آب و هوايي ادامه تحصيل دهيد. و در رابطه با استفاده و تنطيم شرايط آب و هوايي اين مورد تا حدود زيادي به برنامه ريزي شما بستگي خواهد داشت.

بهترين دانشگاه هاي استراليا شامل : ،The University of Western Australia، University of AdelaideThe University of New South Wales، Monash University، Australian National University، Macquarie University، University of Melbourne، The University of Queensland، The University of Sydney

يكي از مواردي كه در مشاوره تحصيل در خارج از كشور از مشاوران ما سوال مي شود ، در رابطه با دوره تحصيلي اين دانشگاه مي باشد. دوره كارشناسي دانشگاه هاي استراليا حدودا 3 سال مي باشد. از جمله تهميداتي كه براي دانشجويان ممتاز اين دانشگاه در نظر گرفته شده است اين است كه مي توانند در صورت تمايل در دوره 4 ساله اين مقطع را پشت سر بگذارنند كه در اين صورت سال چهارم آنها براي انجام تحقيقات مربوط مي شود.

جهت اطلاع دقيق از مراحل دريافت ارز دانشجويي كليك كنيد.

مدارك لازم براي تحصيل در خارج از كشور

يكي از مواردي كه براي تمامي كشورهاي خارج از كشور داراي اهميت فوق العاده اي مي باشد، اين است كه شما از رزومه علمي قوي برخودار باشيد. رزومه علمي از جمله موارد بسيار مهمي است كه براي هر يك از كشورها حائز اهميت مي باشد و به همين دليل چنانچه هنوز درخواست ادامه تحصيل در خارج از كشور را نداده ايد، بهتر است به لحاظ علمي خود را قوي نماييد تا مدرك شما به تائيد اين كشورها برسد.

مدرك شما بايد به زبان خارجي ترجمه شود و اين مراحل نياز به احذ مجوز دارد كه با استفاده از تائيد وزرات دادگستري و امور خارجه و در صورت لزوم سفارت كشور مورد نظر لازم است پاسپورت مورد نظر را تهيه كنيد. پاسپورت مورد نظر لازم است حداقل شش ماه داراي اعتبار باشد و از تمامي صفحات آن نيز كپي لازم را تهيه نماييد. همچنين دارا بودن مدارك زبان بين المللي همچون آيلتس و يا تافل براي برخي از كشورها الزامي مي باشد.

برخي از مدارك ديگري كه مورد نياز مي باشد و ما در مشاوره تحصيل در خارج از كشور براي دانشجويان مقاطع كارشناسي ارشد به آن اشاره مي نماييم شامل : توصيه‌نامه از سه استاد محل تحصيل دانشجو ، ترجمۀ تز ، تحقيقات ، مقالات به چاپ رسيده در مجلات داخلي يا خارجي ،سوابق شغلي مي باشد. مدارك لازم براي خارج از كشور براي هر يك از مقاطع مي تواند متفاوت مي باشد و شما بايد از لحاظ علمي مطابق با دانشگاه انتخابي خود باشيد.

جهت اطلاع دقيق از شرايط دكتري بدون آزمون كليك كنيد.

مشاوره تحصيل در خارج از كشور – كشور كانادا

يكي از كشورهايي كه مورد استقبال بسياري از دانشجويان در تمامي مقاطع قرار گرفته است كشور كانادا مي باشد كه دانشجويان زيادي مايل به ادامه تحصيل در اين كشور مي باشند.با توجه به برنامه هايي كه براي مهاجران در نظر دارند، خوشبختانه ادامه تحصيل در كانادا يكي از كشورهايي است كه از هر نظر بسيار مناسب مي باشد. بنابراين چنانچه علاوه بر دريافت تخصص در زمينه رشته تحصيليتان برايتان مسائل ديگري از جمله خدمات آن كشور حائز اهميت مي باشد، توصيه ما به متقاضيان عزيز در مشاوره تحصيل در خارج از كشور اين است كه كشور كانادا را انتخاب نماييد.

مهاجرت به كانادا تنها مربوط به افراد تحصيل كرده نمي باشد. به همين دليل شما با هر تخصص و همچنين با هر نوع مهارتي كه داريد مي توانيد براي ادامه تحصيل در اين دانشگاه اقدام نماييد. سطح مهارت هاي شغلي در كشور كانادا رده بندي مي شود و تمامي مهارت هاي شما به سه دسته تقسيم بندي مي شوند كه با توجه به اين تقسيم بندي شما مي توانيد در مكان هاي مربوط به تحصص خود استخدام شويد و بتوانيد مهارت خود را افزايش دهيد.

براي مشاوره تحصيل در خارج از كشور كانادا بايد به شما تيريك بگوييم زيرا يكي از بهترين كشورها براي ادامه تحصيل شما همين كشور مي باشد. خوشبختانه با توجه به امكاني كه در اين كشور وجود دارد، شما مي توانيد با استفاده از روش تجربه كانادايي (Canadian Experience Class CEC) اقامت دائم خود را اخذ نماييد. هر ساله معمولا ظرفيت هاي مربوط به اين كشور به صورت محدود مي باشد به همين دليل در صورت دارا بودن شرايط مي توانيد اپلاي اين كشور را دريافت نماييد و به ادامه تحصيل بپردازيد.

براي اطلاع دقيق از شرايط تحصيل در فنلاند كليك كنيد.

چگونه بورسيه تحصيلي رايگان بگيريم؟

چگونه بورسيه تحصيلي رايگان بگيريم؟

اولين سوال قبل از اينكه بدانيد چگونه بورسيه تحصيلي رايگان بگيريم؟ ممكن است اين باشد كه آيا واقعا مي توان به صورت رايگان در خارح از كشور ادامه تحصيل داد؟ بله اين امكان وجود دارد. اما براي هر يك از رشته ها اين موضوع مي تواند با توجه به شرايط متفاوت امكان پذير باشد. همچنين مقطع تحصيلي شما از نقش تعيين كننده اي در اين رابطه برخوردار خواهد بود. به عنوان مثال كشور تركيه از جمله كشورهايي است كه امكان تحصيل رايگان را براي دانشجويان فراهم مي نمايد.

قبل از اينكه به دنبال اين موضوع باشيد كه چگونه بورسيه تحصيلي رايگان بگيريم؟ بهتر است خود را به لحاظ علمي در رشته خود بسيار قوي نماييد. زيرا يكي از مسائلي كه براي كشورهاي خارجي بسيار حائز اهميت بسيار مي باشد اين است كه شما فرد ماهر و متخصصي باشيد و در همين صورت شما را جذب خواهند نمود. جمع آوري رزومه قوي در هر رشته از جمله مواردي است كه در مشاوره تحصيل در خارج از كشور وجود خواهد داشت.

جهت استفاده از تمامي خدمات مشاوره تحصيل در خارج از كشور و همچنين دريافت پاسخ اين سوال كه چگونه بورسيه تحصيلي رايگان بگيريم؟ بهتر است با مشاوران و متخصصان ادامه تحصيل در خارج از كشور ايران تحصيل در ارتباط باشيد. مشاوران ما همه روزه ، حتي ايام تعطيل ، آماده ارائه خدمات به شما عزيزان خواهند بود. كافي است با شماره هاي مندرج در وب سايت تماس حاصل نماييد تا مشاوران ما در ارائه خدمات به شما هزيزان آماده باشند.

سوالات متداول پيرامون مشاوره تحصيل در خارج از كشور

بنده كشور مالزي رو براي ادامه تحصيل در خارج از كشور انتخاب كردم ميخواستم ببينم از نظر مشاوره تحصيل در خارج از كشور ايران تحصيل اين كشور چطوره؟

خوب اين سوال بسيار كلي هست و به همين دليل مي توانيم از چند جنبه به اين موضوع بپردازيم. يكي از موارد مي تونهموضوع هزينه ها باشهو اگر بحث هزينه براي شما بسيار حائز اهميت هست بايد بگيم كشور مالزي يكي از كشورهايي هست كه به عنوان كشور ارزان شناخته شده است. تقريبا ميشه گفت يكي از كشورهايي كه شما با هزينه زندگي دانشحويي دو هزار تا چهار هزار دلار مي تونيد يه زندگي دانشحويي رو داشته باشيد. يكي از محاسن ديگه اي كه اين كشور داره اينكه شما مي تونيد در شعب دانشگاه هاي انگليس و استراليا كه در اين كشور واقع شده استفاده كنيد و يا هرينه هاي كمتر ادامه تحصيل بديد.

شرايط ادامه تحصيل در كشور آرژانتين به چه صورتي هست؟

كشور آرژانتين يكي از كشورهايي هست كه انگليسي زبان نيست. به همين دليل اگر قصد ادامه تحصيل در اين كشور و دانشگاه هاي مربوط به اون رو داريد، توصيه مي كنيم كه ابتدا زبان آرژانتيني رو ياد بگيريد. از نظر امنيت آرژانتين يكي از كشورهاي بسيار امن شناخته ميشه. اگر دنبال پاسخ چگونه بورسيه تحصيلي رايگان بگيريم؟ هستيد، خوشبختانه اين دانشگاه ميتونه امكان ادامه تحصيل رايكان رو براتون فراهم كنه. البته براي دانشگاه هاي خصوصي شما لازمه هزينه هاي مربوط به اسكان و … رو پرداخت كنيد.

آيا براي استفاده از خدمات مشاوره تحصيل در خارج از كشور لازمه هزينه اي رو پرداخت كنيم؟

براي ثبت نام بورسيه تحصيلي چه اقدامي لازمه انجام بدم؟

براي ادامه تحصيل در كشور آمريكا با توجه به روابط تيره و تار بين ايران و ساير كشورها آيا امكان ادامه تحصيل وجود دارد؟

بهترين دانشگاه اروپا براي تحصيل در رشته مهندسي چيست؟

آيا مي توان بدون كنكور در دانشگاه هاي خارج از كشور پذيرفته شد؟

آيا مي توان همزمان براي دريافت بورسيه چند كشور به صورت همزمان ثبت نام نمود؟

حهت برقراري ارتباط با مشاوره تحصيل در خارج از كشور و همچنين كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با اينكه چگونه بورسيه تحصيلي رايگان بگيريم؟ با مشاوران ادامه تحصيل در خارج از كشور ايران تحصيل به شماره هاي 9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام ، تعطيل تماس حاصل نماييد.

مطالب مرتبط

هزينه ثبت نام آزمون SAT

تحصيل در ژاپن

ثبت نام آزمون دستياري دندانپزشكي

ثبت نام آزمون دكتري

شرايط انصراف از دانشگاه آزاد

مشاوره تحصيل در خارج از كشور

چگونه بورسيه تحصيلي رايگان بگيريم؟

خلاصه مقاله : در اين مقاله قصد داشتيم تا راهنمايي هاي لازم را در ارتباط با تحصيل در خارج از كشور ، شرايط عمومي تحصيل در خارج از كشور ، مشاوره تحصيل در خارج از كشور استراليا ، مشاوره تحصيل در كشور كانادا و مدارك لازم جت تحصيل در خارج از كشور را ارائه دهيم.متقاضيان عزيز جهت دريافت راهنمايي هاي بيشتر ميتوانيد با مشاورين ما در تماس باشيد.

منببع : مشاوره تحصيل در خارج از كشور

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 86

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 2868
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • بازدید امروز : 167
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 419
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2330
  • بازدید ماه : 9969
  • بازدید سال : 36993
  • بازدید کلی : 4257802
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی