loading...

مشاوره تحصيلي آسا

مركز مشاوره تحصيلي تلفني و حضوري

بازدید : 600
11 زمان : 1399:2

انتخاب رشته كنكور سراسري 99

قبولي در هر رشته اي و همچنين انتخاب رشته كنكور سراسري 99 شرايط خاص خود را خواهد داشت. به همين دليل گاهي داوطلبان به دليل همين ناآگاهي هايي كه دارند و اشتباهاتي كه مي كنند، ممكن است نتوانند در رشته مورد علاقه خود پذيرفته شوند. 20 نكته طلايي انتخاب رشته سراسري موفق به شما كمك مي كند تا به بهترين شكل براي انتخاب رشته اقدام نمايند.

فنون و تكنيك هايي كه براي انتخاب رشته كنكور سراسري 99 وجود دارد كمك مي نمايد تا بتوانيد با توجه به تراز و رتبه خود در بهترين دانشگاه پذيرفته شويد. اين موضوع مي تواند حالت عكس نيز داشته باشد. بدين معنا كه در صورت عدم آگاهي از فنون انتخاب رشته سراسري و عدم تجربه در اين امر ، انتخاب رشته موفقي نخواهيد داشت اما نگران نباشيد مشاوران مركز ايران تحصيل با سال ها تجربه در امر انتخاب رشته موفق در كنار شما هستند بهترين نتيجه را براي شما تضمين مي كنيم فقط كافي است از طريق شماره هاي زير با مركز در ارتباط باشيد.

جهت انتخاب رشته كنكور سراسري 99 به صورت حرفه اي و تضميني – مشاوره انتخاب رشته موفق با آزمون استعداديابي تحصيلي و شغلي در مركز مشاوره انتخاب رشته ايران تحصيل از سراسر كشور با شماره هاي زير تماس بگيريد

9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طريق تلفن ثابت بدون گرفتن كد پيش شماره پاسخگويي همه روزه از 8 صبح الي 12 شب

موفقيت شما را در انتخاب رشته تضمين مي كنيم ، انتخاب رشته تضميني تخصص مشاوران مركز ايران تحصيل است

چه مدت زمان براي انتخاب رشته كنكور سراسري 99 مهلت خواهيم داشت؟

تغييرات انتخاب رشته كنكور نسبت به سال هاي گذشته چيست؟

آيا مشاوران ايران تحصيل مي توانند براي انتخاب رشته با توجه به رتبه و علايق ما اقدام نمايند؟

چگونه مي توانم از نحوه گزينش رشته مورد علاقه خود آگاه شوم؟

هزينه مربوط به انجام انتخاب رشته توسط مشاوران ايران تحصيل چقدر است؟

نكات مهم انتخاب رشته سراسري 99

قطعا با ايجاد رشته هاي بدون كنكور دانشگاه سراسري راه براي ورود به دانشگاه ها در هر يك از گروه هاي آزمايشي باز شد. اما اين موضوع بدين معنا نمي باشد كه دانشگاه هاي سراسري از اهميت كمي برخوردار باشند. ورود به دانشگاه هاي دولتي (روزانه و شبانه) هنوز هم بسيار سخت مي باشد. به همين دليل براي ورود به اين دانشگاه ها اطلاع از 20 نكته طلايي انتخاب رشته سراسري موفق براي كسب موفقيت نهايي پس از تلاش يك ساله در كنكور ضروري است.

شرايط و نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 99 و تفاوت هايي كه با ساير انتخاب رشته هاي ديگر دارد موجب شده است كه اين تفاوت ها باعث سردرگمي داوطلبان شود و همين مسئله بر قبولي در انتخاب رشته و همچنين نحوه انتخاب رشته تاثير گذار مي باشد. بهتر است نگران اين موضوع نباشيد زيرا ما قصد داريم به شما كمك نماييم تا بتوانيد به بهترين شكل ممكن به انتخاب رشته كنكور دست بزنيد و در همان رشته اي كه آرزوي آن را داشته ايد پذيرفته شويد.

در صورتي كه مطالبي كه در ادامه در رابطه با انتخاب رشته كنكور سراسري 99 و همچنين 20 نكته طلايي انتخاب رشته سراسري موفق ذكر شد براي شما كافي نبود؛ مي توانيد با مشاوران ما به شماره هاي 9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام ، تعطيل تماس حاصل نماييد و يا با خيال آسوده انتخاب رشته خود را به مشاوران ما بسپاريد.

براي انتخاب رشته كنكور سراسري 99 ابتدا دفترچه راهنماي انتخاب رشته را به صورت دقيق مطالعه نماييد و پس از آن براي انتخاب رشته اقدام نماييد.

20 نكته طلايي انتخاب رشته سراسري موفق

اگر مي خواهيد نتيجه زحمات خود را ببينيد و يا اينكه در رابطه با تمامي تلاش هايي كه داشته ايد به نتيجه دلخواه دست پيدا كنيد، حتما بايد اصولي را رعايت نماييد. اين اصول با توجه به تمامي انتخاب رشته هاي موفق تهيه شده است و به همين دليل در صورت رعايت تمامي مواردي كه در رابطه با انتخاب رشته كنكور سراسري 99 ذكر شده است مي توانيد به بهترين شكل ممكن در رشته مورد علاقه خود پذيرفته شويد.

آنچه در ادامه ذكر خواهد شد شامل تمامي موارد نمي باشد. ما برخي از موارد را كه شما لازم است رعايت نماييد را ذكر نموده ايم و ساير موارد 20 نكته طلايي انتخاب رشته سراسري موفق را مي توان اموري دانست كه مشاوران انتخاب رشته سراسري به انجام مي رسانند به همين دليل بخش مهمي از كار شما به مشاوران واگذار مي شود كه يكي از مهم ترين آنها انجام تست هاي شخصيت براي انتخاب يك رشته متناسب با شخصيت شما مي باشد.

براي اطلاع از ليست شهرهاي پرستاري بدون كنكور كليك كنيد.

1. علايقتان را در نظر بگيريد

علايقتان را در نظر بگيريد

يكي از نكات مهمي كه بايد براي انتخاب رشته مد نظر قرار دهيد توجه به علايقتان مي باشد، برخي از داوطلبان بدون توجه به علايقشان تنها به قبولي در دانشگاه فكر مي كنند. اين موضوع زماني نمود مي يابد كه شما در همان رشته پذيرفته مي شويد و هيچ علاقه اي به رشته خود نداريد و نتيجه آن همين مداركي است كه بسياري از دانشجويان پس از فارغ التحصيلي دريافت مي كنند و هيچ اطلاع و تخصصصي در رشته خود ندارند.

براي اطلاع دقيق از رتبه لازم براي دبيري زيست شناسي كليك كنيد.

2. به نحوه پذيرش رشته مورد نظر توجه كنيد

همانطور كه مي دانيد شرايط پذيرش در هر يك از رشته ها متفاوت مي باشد. به عنوان مثال نحوه گزينش براي برخي از رشته ها به صورت كشوري مي باشد و براي برخي ديگر از رشته ها به صورت قطبي و ناحيه اي مي باشد. در هر صورت بايد توجه داشته باشيد كه تراز و نمره شما در زير گروه مربوطه و همچنين سهميه مربوطه چند است و آيا مي توانيد در اولويت پذيرش براي رشته مورد نظر قرار گيريد؟

براي اطلاع دقيق از دانشگاه هاي آزاد داراي رشته فيزيوتراپي كليك كنيد.

3. زمان را مديريت كنيد

همانطور كه مي دانيد مهلت در نظر گرفته شده براي انتخاب رشته محدود مي باشد. به همين دليل امكان انتخاب رشته با تمامي حساسيت ها تنها تا زمان مقرر امكان پذير خواهد بود. منظور ما از زمان زماني است كه شما بايد براي مطالعه دفترچه داشته باشيد. همچنين زماني كه براي مشورت و وارد نمودن كد ها در سامانه سنجش و آموزش كشور را بايد در نظر بگيريد و در اين كار به هيچ عنوان تعلل نكنيد.

براي اطلاع از نحوه پذيرش رشته داروسازي بدون كنكور كيش كليك كنيد.

4. دفترچه را به صورت دقيق مطالعه كنيد

همانطور كه در اطلاعيه ها و دفترچه انتخاب رشته كنكور سراسري ذكر شده است، رعايت تمامي قوانين و اصول براي انتخاب رشته ضروري است . با توجه به اينكه هر ساله برخي از رشته ها به صورت جديد وارد دفترچه مي شوند و يا اينكه برخي از شرايط تغيير مي نمايند، به همين دليل در صورت عدم اطلاع شما از اين شرايط دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي و همچنين سازمان سنجش هيچ گونه تعهدي در قبال اين موضوع نخواهند داشت و به همين دليل مسئوليت آن متوجه شخص داوطلب مي باشد.

براي برقراري ارتباط با مشاوره تلفني كنكور كليك كنيد.

5. بررسي بازار كار مهم ترين قسم انتخاب رشته كنكور سراسري

از بازار كار رشته ها با خبر شويد

در گذشته ادامه تحصيل يك ضرورت محسوب نميشد و به همين دليل افرادي كه به دنبال ادامه تحصيل بودند، تنها هدف آنان يافتن كاري در آينده كه شرايط بهتر و زحمت كمتر را موجب شود بود. اما امروزه شرايط كاملا تغيير نموده است. ولي باز هم با همين اوصاف شما در صورتي خواهيد توانست موفقيت لازم را به دست آوريد كه پس از فارغ التحصيلي در رشته مرتيط با خود مشغول به كار شويد.

جهت برقراري ارتباط با مشاوره تلفني كنكور تجربي كليك كنيد.

6. از چارت درسي رشته مورد نظر مطلع شويد

برخي از رشته ها ممكن است با توجه به عنوان و ظاهري و نام آنها نوع خاصي از معنا را براي داوطلبان تداعي نمايند. و به همين دليل داوطلبان انتخاب رشته كنكور سراسري 99 نيز همين رشته ها را انتخاب نمايند. اما پس از ورود به دانشگاه متوجه اين تناقض و تضاد در اين مورد مي شوند. به همين دليل اين موضوع با گذشت زمان آنان را دچار مشكل خواهد نمود. براي جلوگيري از بروز اين مشكل بهتر است كه قبل از پذيرش از چارت درسي رشته انتخابي خود اطلاع يابيد.

براي اطلاع دقيق از ثبت نام بدون كنكور رشته موسيقي تهران كليك كنيد.

7. از دانشگاه هاي شرايط خاص اطلاع يابيد

برخي از دانشگاه ها مانند شهيد رجايي و دانشگاه هايي كه وابسته به وزارت اطلاعات و يا نيروي انتظامي هستند، شرايطي را براي پذيرش و همچنين استخدام و تحصيل داوطلبان در نظر مي گيرند كه مي توان اين دانشگاه ها را جزو دانشگاه هاي داراي شرايط خاص دانست. به عنوان مثال يكي از شرايط تعيين شده براي پذيرفته شدگان عدم نياز به گذراندن خدمت سربازي براي آقايان و همچنين اعطاي حقوق به داوطلبان مي باشد.

براي برقراري ارتباط با مشاوره كنكور آنلاين كليك كنيد.

8. چك ليست داشته باشيد

چك ليست داشته باشيد

با توجه به اينكه وارد نمودن كدها در سامانه سنجش كشور بسيار حساس مي باشد و يك اشتباه مي تواند موجب شود تا شما از قبولي در رشته مورد نظر دور شويد، به همين دليل توصيه مي نماييم كه پس از اينكه از ليست خود اطمينان يافتيد و نوبت به وارد نمودن كد رشته هاي موجود شد، تلاش نماييد تا هر يك از رشته ها را به درستي در سامانه سنجش و آموزش كشور وارد نماييد و پس از آن اين كدها را در سامانه مورد نظر وارد نماييد تا دچار اشتباه نشويد.

توجه نماييد چنانچه انتخاب رشته خود را در مراكز كافي نت ها به انجام مي رسانيد دقت عمل بيشتري داشته باشيد زيرا اين مراكز معمولا به علت شلوغي ممكن است دچار خطا شوند به همين دليل ما انجام انتخاب رشته را در اين مراكز توصيه نمي نماييم زيرا متاسفانه در سال هاي گذشته برخي از داوطلبان دچار مشكلاتي شده اند كه موجب تغيير مسير زندگي آنان گرديده است به همين دليل براي انجام انتخاب رشته مي توانيد با مشاوران كنكور سراسري ما در ارتباط باشيد.

9. مهم ترين ركن انتخاب رشته كنكور سراسري مشاور خوب است

يكي از ويژگي هاي انسان هاي باهوش اين است كه در هر كاري مشورت مي نمايند. منظور از مشورت دو وجه دارد يكي از اين وجوه مربوط به مشورت با يك مشاور در مرحله انتخاب رشته و يا پس از تصميم گيري در رابطه با انتخاب كد رشته هاي انتخابي مي باشد. يك مشاور با توجه به اطلاعاتي كه در رابطه با نحوه انتخاب رشته و همچنين پذيرش دارد، مي تواند به شما اين اطمينان را بدهد كه آيا شما مي توانيد در اين رشته پذيرفته شويد يا خير؟

نكته مثبتي كه در رابطه با مشورت با يك مشاور براي انتخاب رشته سراسري مي تواند وجود داشته باشد اين است كه شما با اطمينان و اعتماد بيشتري مي توانيد رشته و يا شغل مورد نظر خود را انخاب نماييد. تجربه اي كه يك مشاور در انتخاب رشته دارد، كمك مي نمايد تا شما حتي با وجود رتبه بالا بتوانيد در رشته مورد علاقه و همچنين مورد نظر خود پذيرفته شويد. در واقع اين مورد با توجه استفاده از 20 نكته طلايي انتخاب رشته سراسري موفق امكان پذير است.

10. كد رهگيري انتخاب رشته كنكور سراسري

ثبت نام و همچنين انتخاب رشته كنكور زماني مورد تائيد مي باشد و زماني مي توان گفت داوطلب موفق به انتخاب رشته سراسري شده است كه توانسته است كد رهگيري را دريافت نمايد. قبل از اينكه تائيد نهايي را براي انتخاب رشته بزنيد، حتما قبل از آن به صورت دقيق تمام كد رشته ها را چك كنيد و تمام كد رشته محل ها را با دقت مطالعه نماييد زيرا دريافت كد رهگيري به منزله پذيرش نهايي شما خواهد بود. توصيه مي نماييم كه حتما به اولويت بندي خود براي انتخاب رشته توجه نماييد كه اولويت ها به درستي وارد شده باشند.

براي ثبت نام تحصيل پزشكي بدون كنكور در خارج كليك كنيد.

11. انتخاب رشته كنكور سراسري مجازي سازمان سنجش

يكي از محاسن انتخاب رشته دانشگاه هاي سراسري و همچنين دانشگاه هاي آزاد اين است كه امكان انتخاب رشته مجازي سازمان سنجش و انتخاب رشته مجازي دانشگاه آزاد وجود خواهد داشت . بنابراين با استفاده از اين امكان هر يك از داوطلبان مي توانند با توجه به تراز و رتبه كسب شده از تمامي رشته هايي كه احتمال قبولي آنان زياد مي باشد، اطلاع دقيق بايند. انتخاب رشته بر اساس همين اولويت ها نيز به نوبه خود بسيار سخت و نيازمند اطلاع از 20 نكته طلايي انتخاب رشته سراسري موفق مي باشد.

9 نكته مهم و اساسي ديگر با توجه به علايق و آزمون هاي استعداديابي شغلي – تحصيلي و بررسي كارنامه شما داوطلب گرامي ارائه مي شود جهت تكميل روند انتخاب رشته تخصصي از طريق شماره ها مذكور با مركز تماس بگيريد

سوالات متداول در مورد انتخاب رشته كنكور سراسري 99

من در كنكور سراسري شركت كرده ام اما مايل به انتخاب رشته دانشگاه آزاد نيز مي باشم آيا اين امكان وجود دارد كه بتوانم در اين دانشگاه انتخاب رشته نمايم؟

همانطور كه مي دانيد در سال هاي اخير آزمون دانشگاه آزاد و دانشگاه هاي سراسري با يكديگر ادغام شده اند به همين دليل نيازي به شركت جداگانه در كنكور نخواهد بود. اما راهي كه دانشگاه آزاد براي ورود علاقه منداني كه همانند شرايط شما را دارند قرار داده است اين است كه مي توانيد در كارنامه اوليه خود بر روي شناسه دانشگاه آزاد كليك نماييد و وارد سامانه سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد شويد، پس از انجام ثبت نام به انتخاب رشته بر اساس دفترچه راهنماي انتخاب رشته دانشگاه آزاد بپردازيد.

در صورتي كه در انتخاب رشته سراسري در هيچ يك از دانشگاه هاي سراسري پذيرفته نشويم، آيا راه ديگري براي پذيرش در دانشگاه خواهيم داشت؟

دانشگاه هاي سراسري براي پذيرش داوطلباني كه در شهريور ماه موفق به قبولي نشده اند، تكميل ظرفيت را در نظر گرفته است كه به موجب آن هر يك از داوطلبان مي توانند با توجه به رشته هاي دانشگاه هايي كه ظرفيت آنان تكميل نشده است به انتخاب رشته دست بزنند.

هزينه مربوط به انتخاب رشته چقدر است؟

با رتبه دو هزار منطقه يك در چه رشته اي در گروه آزمايشي تجربي مي توان پذيرفته شد؟

حداقل رتبه لازم براي پذيرش در دانشگاه تهران گروه آزمايشي علوم انساني چه رتبه اي است؟

ظرفيت پذيرش در هر يك از دانشگاه هاي روزانه براي رشته هاي تجربي چگونه است؟

براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با انتخاب رشته كنكور سراسري و همچنين دريافت پاسخ سوالات مطرح شده با مشاوران ما به شماره هاي 9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام ، تعطيل تماس حاصل نماييد.

مطالب مرتبط

دندانپزشكي بدون كنكور تهران

تحصيل پزشكي بدون كنكور در تركيه

شهريه پرديس پزشكي خودگردان 99

مشاوره تحصيلي تلفني شبانه روزي

مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه غير انتفاعي

انتخاب رشته كنكور سراسري 99

خلاصه مقاله : در اين مقاله قصد داشتيم تا راهنمايي هاي لازم را در ارتباط با انتخاب رشته كنكور سراسري ارائه دهيم و شما را با نحوه انتخاب رشته درست آشنا كنيم. متقاضيان عزيز توجه داشته باشيد كه در زمان مخشص اقدام به انتخاب رشته نماييد. همچنين جهت دريافت راهنمايي هاي بيشتر ميتوانيد با مشاورين ما در تماس باشيد.

منبع : انتخاب رشته كنكور سراسري

انتخاب رشته كنكور سراسري 99

قبولي در هر رشته اي و همچنين انتخاب رشته كنكور سراسري 99 شرايط خاص خود را خواهد داشت. به همين دليل گاهي داوطلبان به دليل همين ناآگاهي هايي كه دارند و اشتباهاتي كه مي كنند، ممكن است نتوانند در رشته مورد علاقه خود پذيرفته شوند. 20 نكته طلايي انتخاب رشته سراسري موفق به شما كمك مي كند تا به بهترين شكل براي انتخاب رشته اقدام نمايند.

فنون و تكنيك هايي كه براي انتخاب رشته كنكور سراسري 99 وجود دارد كمك مي نمايد تا بتوانيد با توجه به تراز و رتبه خود در بهترين دانشگاه پذيرفته شويد. اين موضوع مي تواند حالت عكس نيز داشته باشد. بدين معنا كه در صورت عدم آگاهي از فنون انتخاب رشته سراسري و عدم تجربه در اين امر ، انتخاب رشته موفقي نخواهيد داشت اما نگران نباشيد مشاوران مركز ايران تحصيل با سال ها تجربه در امر انتخاب رشته موفق در كنار شما هستند بهترين نتيجه را براي شما تضمين مي كنيم فقط كافي است از طريق شماره هاي زير با مركز در ارتباط باشيد.

جهت انتخاب رشته كنكور سراسري 99 به صورت حرفه اي و تضميني – مشاوره انتخاب رشته موفق با آزمون استعداديابي تحصيلي و شغلي در مركز مشاوره انتخاب رشته ايران تحصيل از سراسر كشور با شماره هاي زير تماس بگيريد

9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طريق تلفن ثابت بدون گرفتن كد پيش شماره پاسخگويي همه روزه از 8 صبح الي 12 شب

موفقيت شما را در انتخاب رشته تضمين مي كنيم ، انتخاب رشته تضميني تخصص مشاوران مركز ايران تحصيل است

چه مدت زمان براي انتخاب رشته كنكور سراسري 99 مهلت خواهيم داشت؟

تغييرات انتخاب رشته كنكور نسبت به سال هاي گذشته چيست؟

آيا مشاوران ايران تحصيل مي توانند براي انتخاب رشته با توجه به رتبه و علايق ما اقدام نمايند؟

چگونه مي توانم از نحوه گزينش رشته مورد علاقه خود آگاه شوم؟

هزينه مربوط به انجام انتخاب رشته توسط مشاوران ايران تحصيل چقدر است؟

نكات مهم انتخاب رشته سراسري 99

قطعا با ايجاد رشته هاي بدون كنكور دانشگاه سراسري راه براي ورود به دانشگاه ها در هر يك از گروه هاي آزمايشي باز شد. اما اين موضوع بدين معنا نمي باشد كه دانشگاه هاي سراسري از اهميت كمي برخوردار باشند. ورود به دانشگاه هاي دولتي (روزانه و شبانه) هنوز هم بسيار سخت مي باشد. به همين دليل براي ورود به اين دانشگاه ها اطلاع از 20 نكته طلايي انتخاب رشته سراسري موفق براي كسب موفقيت نهايي پس از تلاش يك ساله در كنكور ضروري است.

شرايط و نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 99 و تفاوت هايي كه با ساير انتخاب رشته هاي ديگر دارد موجب شده است كه اين تفاوت ها باعث سردرگمي داوطلبان شود و همين مسئله بر قبولي در انتخاب رشته و همچنين نحوه انتخاب رشته تاثير گذار مي باشد. بهتر است نگران اين موضوع نباشيد زيرا ما قصد داريم به شما كمك نماييم تا بتوانيد به بهترين شكل ممكن به انتخاب رشته كنكور دست بزنيد و در همان رشته اي كه آرزوي آن را داشته ايد پذيرفته شويد.

در صورتي كه مطالبي كه در ادامه در رابطه با انتخاب رشته كنكور سراسري 99 و همچنين 20 نكته طلايي انتخاب رشته سراسري موفق ذكر شد براي شما كافي نبود؛ مي توانيد با مشاوران ما به شماره هاي 9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام ، تعطيل تماس حاصل نماييد و يا با خيال آسوده انتخاب رشته خود را به مشاوران ما بسپاريد.

براي انتخاب رشته كنكور سراسري 99 ابتدا دفترچه راهنماي انتخاب رشته را به صورت دقيق مطالعه نماييد و پس از آن براي انتخاب رشته اقدام نماييد.

20 نكته طلايي انتخاب رشته سراسري موفق

اگر مي خواهيد نتيجه زحمات خود را ببينيد و يا اينكه در رابطه با تمامي تلاش هايي كه داشته ايد به نتيجه دلخواه دست پيدا كنيد، حتما بايد اصولي را رعايت نماييد. اين اصول با توجه به تمامي انتخاب رشته هاي موفق تهيه شده است و به همين دليل در صورت رعايت تمامي مواردي كه در رابطه با انتخاب رشته كنكور سراسري 99 ذكر شده است مي توانيد به بهترين شكل ممكن در رشته مورد علاقه خود پذيرفته شويد.

آنچه در ادامه ذكر خواهد شد شامل تمامي موارد نمي باشد. ما برخي از موارد را كه شما لازم است رعايت نماييد را ذكر نموده ايم و ساير موارد 20 نكته طلايي انتخاب رشته سراسري موفق را مي توان اموري دانست كه مشاوران انتخاب رشته سراسري به انجام مي رسانند به همين دليل بخش مهمي از كار شما به مشاوران واگذار مي شود كه يكي از مهم ترين آنها انجام تست هاي شخصيت براي انتخاب يك رشته متناسب با شخصيت شما مي باشد.

براي اطلاع از ليست شهرهاي پرستاري بدون كنكور كليك كنيد.

1. علايقتان را در نظر بگيريد

علايقتان را در نظر بگيريد

يكي از نكات مهمي كه بايد براي انتخاب رشته مد نظر قرار دهيد توجه به علايقتان مي باشد، برخي از داوطلبان بدون توجه به علايقشان تنها به قبولي در دانشگاه فكر مي كنند. اين موضوع زماني نمود مي يابد كه شما در همان رشته پذيرفته مي شويد و هيچ علاقه اي به رشته خود نداريد و نتيجه آن همين مداركي است كه بسياري از دانشجويان پس از فارغ التحصيلي دريافت مي كنند و هيچ اطلاع و تخصصصي در رشته خود ندارند.

براي اطلاع دقيق از رتبه لازم براي دبيري زيست شناسي كليك كنيد.

2. به نحوه پذيرش رشته مورد نظر توجه كنيد

همانطور كه مي دانيد شرايط پذيرش در هر يك از رشته ها متفاوت مي باشد. به عنوان مثال نحوه گزينش براي برخي از رشته ها به صورت كشوري مي باشد و براي برخي ديگر از رشته ها به صورت قطبي و ناحيه اي مي باشد. در هر صورت بايد توجه داشته باشيد كه تراز و نمره شما در زير گروه مربوطه و همچنين سهميه مربوطه چند است و آيا مي توانيد در اولويت پذيرش براي رشته مورد نظر قرار گيريد؟

براي اطلاع دقيق از دانشگاه هاي آزاد داراي رشته فيزيوتراپي كليك كنيد.

3. زمان را مديريت كنيد

همانطور كه مي دانيد مهلت در نظر گرفته شده براي انتخاب رشته محدود مي باشد. به همين دليل امكان انتخاب رشته با تمامي حساسيت ها تنها تا زمان مقرر امكان پذير خواهد بود. منظور ما از زمان زماني است كه شما بايد براي مطالعه دفترچه داشته باشيد. همچنين زماني كه براي مشورت و وارد نمودن كد ها در سامانه سنجش و آموزش كشور را بايد در نظر بگيريد و در اين كار به هيچ عنوان تعلل نكنيد.

براي اطلاع از نحوه پذيرش رشته داروسازي بدون كنكور كيش كليك كنيد.

4. دفترچه را به صورت دقيق مطالعه كنيد

همانطور كه در اطلاعيه ها و دفترچه انتخاب رشته كنكور سراسري ذكر شده است، رعايت تمامي قوانين و اصول براي انتخاب رشته ضروري است . با توجه به اينكه هر ساله برخي از رشته ها به صورت جديد وارد دفترچه مي شوند و يا اينكه برخي از شرايط تغيير مي نمايند، به همين دليل در صورت عدم اطلاع شما از اين شرايط دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي و همچنين سازمان سنجش هيچ گونه تعهدي در قبال اين موضوع نخواهند داشت و به همين دليل مسئوليت آن متوجه شخص داوطلب مي باشد.

براي برقراري ارتباط با مشاوره تلفني كنكور كليك كنيد.

5. بررسي بازار كار مهم ترين قسم انتخاب رشته كنكور سراسري

از بازار كار رشته ها با خبر شويد

در گذشته ادامه تحصيل يك ضرورت محسوب نميشد و به همين دليل افرادي كه به دنبال ادامه تحصيل بودند، تنها هدف آنان يافتن كاري در آينده كه شرايط بهتر و زحمت كمتر را موجب شود بود. اما امروزه شرايط كاملا تغيير نموده است. ولي باز هم با همين اوصاف شما در صورتي خواهيد توانست موفقيت لازم را به دست آوريد كه پس از فارغ التحصيلي در رشته مرتيط با خود مشغول به كار شويد.

جهت برقراري ارتباط با مشاوره تلفني كنكور تجربي كليك كنيد.

6. از چارت درسي رشته مورد نظر مطلع شويد

برخي از رشته ها ممكن است با توجه به عنوان و ظاهري و نام آنها نوع خاصي از معنا را براي داوطلبان تداعي نمايند. و به همين دليل داوطلبان انتخاب رشته كنكور سراسري 99 نيز همين رشته ها را انتخاب نمايند. اما پس از ورود به دانشگاه متوجه اين تناقض و تضاد در اين مورد مي شوند. به همين دليل اين موضوع با گذشت زمان آنان را دچار مشكل خواهد نمود. براي جلوگيري از بروز اين مشكل بهتر است كه قبل از پذيرش از چارت درسي رشته انتخابي خود اطلاع يابيد.

براي اطلاع دقيق از ثبت نام بدون كنكور رشته موسيقي تهران كليك كنيد.

7. از دانشگاه هاي شرايط خاص اطلاع يابيد

برخي از دانشگاه ها مانند شهيد رجايي و دانشگاه هايي كه وابسته به وزارت اطلاعات و يا نيروي انتظامي هستند، شرايطي را براي پذيرش و همچنين استخدام و تحصيل داوطلبان در نظر مي گيرند كه مي توان اين دانشگاه ها را جزو دانشگاه هاي داراي شرايط خاص دانست. به عنوان مثال يكي از شرايط تعيين شده براي پذيرفته شدگان عدم نياز به گذراندن خدمت سربازي براي آقايان و همچنين اعطاي حقوق به داوطلبان مي باشد.

براي برقراري ارتباط با مشاوره كنكور آنلاين كليك كنيد.

8. چك ليست داشته باشيد

چك ليست داشته باشيد

با توجه به اينكه وارد نمودن كدها در سامانه سنجش كشور بسيار حساس مي باشد و يك اشتباه مي تواند موجب شود تا شما از قبولي در رشته مورد نظر دور شويد، به همين دليل توصيه مي نماييم كه پس از اينكه از ليست خود اطمينان يافتيد و نوبت به وارد نمودن كد رشته هاي موجود شد، تلاش نماييد تا هر يك از رشته ها را به درستي در سامانه سنجش و آموزش كشور وارد نماييد و پس از آن اين كدها را در سامانه مورد نظر وارد نماييد تا دچار اشتباه نشويد.

توجه نماييد چنانچه انتخاب رشته خود را در مراكز كافي نت ها به انجام مي رسانيد دقت عمل بيشتري داشته باشيد زيرا اين مراكز معمولا به علت شلوغي ممكن است دچار خطا شوند به همين دليل ما انجام انتخاب رشته را در اين مراكز توصيه نمي نماييم زيرا متاسفانه در سال هاي گذشته برخي از داوطلبان دچار مشكلاتي شده اند كه موجب تغيير مسير زندگي آنان گرديده است به همين دليل براي انجام انتخاب رشته مي توانيد با مشاوران كنكور سراسري ما در ارتباط باشيد.

9. مهم ترين ركن انتخاب رشته كنكور سراسري مشاور خوب است

يكي از ويژگي هاي انسان هاي باهوش اين است كه در هر كاري مشورت مي نمايند. منظور از مشورت دو وجه دارد يكي از اين وجوه مربوط به مشورت با يك مشاور در مرحله انتخاب رشته و يا پس از تصميم گيري در رابطه با انتخاب كد رشته هاي انتخابي مي باشد. يك مشاور با توجه به اطلاعاتي كه در رابطه با نحوه انتخاب رشته و همچنين پذيرش دارد، مي تواند به شما اين اطمينان را بدهد كه آيا شما مي توانيد در اين رشته پذيرفته شويد يا خير؟

نكته مثبتي كه در رابطه با مشورت با يك مشاور براي انتخاب رشته سراسري مي تواند وجود داشته باشد اين است كه شما با اطمينان و اعتماد بيشتري مي توانيد رشته و يا شغل مورد نظر خود را انخاب نماييد. تجربه اي كه يك مشاور در انتخاب رشته دارد، كمك مي نمايد تا شما حتي با وجود رتبه بالا بتوانيد در رشته مورد علاقه و همچنين مورد نظر خود پذيرفته شويد. در واقع اين مورد با توجه استفاده از 20 نكته طلايي انتخاب رشته سراسري موفق امكان پذير است.

10. كد رهگيري انتخاب رشته كنكور سراسري

ثبت نام و همچنين انتخاب رشته كنكور زماني مورد تائيد مي باشد و زماني مي توان گفت داوطلب موفق به انتخاب رشته سراسري شده است كه توانسته است كد رهگيري را دريافت نمايد. قبل از اينكه تائيد نهايي را براي انتخاب رشته بزنيد، حتما قبل از آن به صورت دقيق تمام كد رشته ها را چك كنيد و تمام كد رشته محل ها را با دقت مطالعه نماييد زيرا دريافت كد رهگيري به منزله پذيرش نهايي شما خواهد بود. توصيه مي نماييم كه حتما به اولويت بندي خود براي انتخاب رشته توجه نماييد كه اولويت ها به درستي وارد شده باشند.

براي ثبت نام تحصيل پزشكي بدون كنكور در خارج كليك كنيد.

11. انتخاب رشته كنكور سراسري مجازي سازمان سنجش

يكي از محاسن انتخاب رشته دانشگاه هاي سراسري و همچنين دانشگاه هاي آزاد اين است كه امكان انتخاب رشته مجازي سازمان سنجش و انتخاب رشته مجازي دانشگاه آزاد وجود خواهد داشت . بنابراين با استفاده از اين امكان هر يك از داوطلبان مي توانند با توجه به تراز و رتبه كسب شده از تمامي رشته هايي كه احتمال قبولي آنان زياد مي باشد، اطلاع دقيق بايند. انتخاب رشته بر اساس همين اولويت ها نيز به نوبه خود بسيار سخت و نيازمند اطلاع از 20 نكته طلايي انتخاب رشته سراسري موفق مي باشد.

9 نكته مهم و اساسي ديگر با توجه به علايق و آزمون هاي استعداديابي شغلي – تحصيلي و بررسي كارنامه شما داوطلب گرامي ارائه مي شود جهت تكميل روند انتخاب رشته تخصصي از طريق شماره ها مذكور با مركز تماس بگيريد

سوالات متداول در مورد انتخاب رشته كنكور سراسري 99

من در كنكور سراسري شركت كرده ام اما مايل به انتخاب رشته دانشگاه آزاد نيز مي باشم آيا اين امكان وجود دارد كه بتوانم در اين دانشگاه انتخاب رشته نمايم؟

همانطور كه مي دانيد در سال هاي اخير آزمون دانشگاه آزاد و دانشگاه هاي سراسري با يكديگر ادغام شده اند به همين دليل نيازي به شركت جداگانه در كنكور نخواهد بود. اما راهي كه دانشگاه آزاد براي ورود علاقه منداني كه همانند شرايط شما را دارند قرار داده است اين است كه مي توانيد در كارنامه اوليه خود بر روي شناسه دانشگاه آزاد كليك نماييد و وارد سامانه سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد شويد، پس از انجام ثبت نام به انتخاب رشته بر اساس دفترچه راهنماي انتخاب رشته دانشگاه آزاد بپردازيد.

در صورتي كه در انتخاب رشته سراسري در هيچ يك از دانشگاه هاي سراسري پذيرفته نشويم، آيا راه ديگري براي پذيرش در دانشگاه خواهيم داشت؟

دانشگاه هاي سراسري براي پذيرش داوطلباني كه در شهريور ماه موفق به قبولي نشده اند، تكميل ظرفيت را در نظر گرفته است كه به موجب آن هر يك از داوطلبان مي توانند با توجه به رشته هاي دانشگاه هايي كه ظرفيت آنان تكميل نشده است به انتخاب رشته دست بزنند.

هزينه مربوط به انتخاب رشته چقدر است؟

با رتبه دو هزار منطقه يك در چه رشته اي در گروه آزمايشي تجربي مي توان پذيرفته شد؟

حداقل رتبه لازم براي پذيرش در دانشگاه تهران گروه آزمايشي علوم انساني چه رتبه اي است؟

ظرفيت پذيرش در هر يك از دانشگاه هاي روزانه براي رشته هاي تجربي چگونه است؟

براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با انتخاب رشته كنكور سراسري و همچنين دريافت پاسخ سوالات مطرح شده با مشاوران ما به شماره هاي 9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام ، تعطيل تماس حاصل نماييد.

مطالب مرتبط

دندانپزشكي بدون كنكور تهران

تحصيل پزشكي بدون كنكور در تركيه

شهريه پرديس پزشكي خودگردان 99

مشاوره تحصيلي تلفني شبانه روزي

مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه غير انتفاعي

انتخاب رشته كنكور سراسري 99

خلاصه مقاله : در اين مقاله قصد داشتيم تا راهنمايي هاي لازم را در ارتباط با انتخاب رشته كنكور سراسري ارائه دهيم و شما را با نحوه انتخاب رشته درست آشنا كنيم. متقاضيان عزيز توجه داشته باشيد كه در زمان مخشص اقدام به انتخاب رشته نماييد. همچنين جهت دريافت راهنمايي هاي بيشتر ميتوانيد با مشاورين ما در تماس باشيد.

منبع : انتخاب رشته كنكور سراسري

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 86

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 2868
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 9
  • بازدید امروز : 2349
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2267
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 10280
  • بازدید ماه : 5357
  • بازدید سال : 50027
  • بازدید کلی : 4270836
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی