loading...

مشاوره تحصيلي آسا

مركز مشاوره تحصيلي تلفني و حضوري

بازدید : 612
11 زمان : 1399:2

رتبه قبولي رشته علوم انتظامي 99

ورود به دانشگاه هاي علوم انتظامي امين كمي با پذيرش در دانشگاه هاي افسري متفاوت مي باشد. براي قبولي در دانشگاه علوم انتظامي امين شما نيازمند كسب رتبه قبولي رشته علوم انتظامي 99 مي باشيد به همين دليل براي قبولي لازم ايت بتوانيد حداقل رتبه و تراز قبولي رشته علوم انتظامي را كسب نماييد تا بتوانيد در اين دانشگاه ورود يابيد و ادامه تحصيل دهيد.

براي تحصيل در اين دانشگاه لازم است بتوانيد رتبه قبولي رشته علوم انتظامي 99 را با توجه به گروه هاي آزمايشي خود كسب نماييد. خوشبختانه مزايايي كه براي تحصيل اين دانشگاه وجود دارد موجب شده است كه داوطلبان بتوانند در اين دانشگاه ادامه تحصيل دهند. حداقل رتبه و تراز قبولي رشته علوم انتظامي با توجه به تراز و همچنين گروه تحصيلي داوطلبان متفاوت مي باشد؟

نحوه پذيرش در دانشگاه امين به چه صورتي است؟

آيا قبولي در دانشگاه امين به صورت متمركز مي باشد؟

در صورتي كه نتوانيم رتبه قبولي دانشگاه هاي نظامي درسال 99 را كسب نماييم آيا مي توانيم در تكميل ظرفيت ثبت نام نماييم؟

جهت اطلاع دقيق از كارنامه رتبه قبولي دانشگاه علوم انتظامي 99 و اطلاع از درصد هاي حداقل رتبه و تراز قبولي رشته علوم انتظامي با مركز مشاوره و ثبت نام ايران تحصيل تماس حاصل نماييد

9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طريق تلفن ثابت بدون گرفتن كد پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام ، تعطيل

رتبه قبولي رشته علوم انتظامي

براي قبولي در دانشگاه علوم انتظامي امين شما لازم است ابتدا واجد شرايط تعيين شده براي اين دانشگاه باشيد تا بتوانيد با توجه به رشته قبولي خود پذيرفته شويد. . با توجه به اينكه دانشگاه امين به صورت با آزمون داوطلبان را پذيرش مي نمايد براي قبولي، لازم است بتوانيد در هر درسي از حداقل درصد ها برخوردار باشيد در غير اين صورت امكان قبولي را نخواهيد داشت.

جهت ثبت نام و همچنين قبولي در دانشگاه امين لازم است به هنگام ثبت نام كنكور سراسري علاقه مندي خود را براي ورود به اين دانشگاه به ثبت برسانيد. براي كسب رتبه قبولي رشته علوم انتظامي 99 لازم است با توجه به گرايش هاي مورد نظر از حداقل رتبه و تراز قبولي رشته علوم انتظامي برخوردار باشيد و به هنگام انتخاب رشته و گرايش هاي مورد نظر را انتخاب نماييد.

دانشگاه عاوم انتظامي امين شامل رشته هايي همچون: انتظامي ، اطلاعات، مهندسي، اداري و مالي، خدمات پشتيباني، ارتباطات انتظامي، كشف جرايم مي باشد. خوشبختانه اين دانشگاه مي تواند پاسخگوي مناسبي براي بسياري از سلايق داوطلبان مي باشد. براي اطلاع دقيق از رتبه قبولي رشته علوم انتظامي 99 مي توانيد با شماره هاي 9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام ، تعطيل تماس حاصل نماييد. در ادامه در رابطه با شرايط پذيرش در اين دانشگاه اطلاعاتي را به شما عزيزان ارائه خواهيم نمود.

رتبه قبولي رشته علوم انتظامي 99 براي هر يك از گروه هاي آزمايشي متفاوت مي باشد و ميزان رتبه با توجه به ظرفيت دانشگاه تعيين خواهد شد.

براي اطلاع از ثبت نام مدارس امين تهران كليك كنيد.

چطور مي تونم در دانشگاه علوم انتظامي امين قبول بشم؟

چطور مي تونم در دانشگاه علوم انتظامي امين قبول بشم؟

اگر دانشگاه مورد انتخابي شما دانشگاه علوم انتظامي امين هست بايد از شرايط عمومي و اختصاصي مربوط به آن برخوردار باشيد. به عنوان مثال از جمله شرايط عمومي اين است كه مقيد به نظام جمهوري اسلامي باشد و يا اينكه سو پيشينه نداشته باشيد. و يكي از شرايط ديگر ايراني اصل بودن است؛ يعني پدر و مادر شما بايد داراي شناسنامه ايراني باشند.

با توجه به رتبه قبولي رشته علوم انتظامي 99 از جمله شرايط اختصاصي در نظر گرفته شده براي داوطلبان در گرايش هاي مختلف داشتن شرايط تحصيلي و همچنين تخصصي لازم براي قبولي در رشته مورد نظر مي باشد. همچنين دارا بودن سلامت جسماني و رواني براي كليه داوطلبان از جمله شرايط مورد نياز براي قبولي در داين دانشگاه مي باشد.

سن داوطلبان و متقاضيان ورود به اين دانشگاه بايد مورد تائيد اين دانشگاه باشد. داوطلبان حداقل سن آنان نبايد از 18 سال كمتر باشد و همچنين سن آنان نبايد بيشتر از 25 سال سن باشد البته ابن موضوع با احتساب و ايجاد تمامي ارفاقات مي باشد. عضويت بسيج براي داوطلبان الزامي مي باشد. داوطلباني كه داراي عضويت ايثارگران و همچنين جانبازان با احتساب شرايط سني 25 سال مي توانند ثبت نام نمايند.

براي اطلاع دقيق از رتبه مورد نياز براي دانشگاه افسري امين كليك كنيد.

چگونه كد رهگيري را دريافت نماييم؟

داوطلباني كه واجد شرايط تعيين شده براي ثبت نام دانشگاه علوم انتظامي امين مي باشند، مي توانند بر روي ثبت نام كليك نموده و وارد مراحل بعدي شوند. در قسمت پايين ثبت نام در صورتي كه بر روي پذيرش قوانين و مقررات كليك نماييد مي توانيد وارد صفحات بعدي شويد و اطلاعات اوليه همانند نام، نام خانوادگي و پست الكترونيك را وارد نمايد.

هنگامي كه بر روي ثبت نام و ورود به سامانه كلي نماييد وارد صفحه ثبت نام مي شويد در اين مرحله مي توانيد نام كاربري و همچنين رمز عبور خود را ملاحظه نماييد اين اطلاعات در واقع همان كد ملي داوطلبان مي باشد كه لازم است وارد نمايند. پس از وارد نمودن اين اطلاعات مي توانيد بر روي كلمه ورود كليك نموده و سپس وارد سامانه مورد نظر شويد.

دريافت كد رهگيري در واقع مربوط به زماني است كه داوطلبان تمامي مراحل ثبت نام را به درستي طي نموده باشند . دريافت و ارائه اين كد به منزله اتمام ثبت نام مي باشد. پس از اتمام اين ثبت نام لازم است اين كد را چاپ نموده و در نگهداري آن كوشا باشيد تا در مراحل بعدي بتوانيد به آن دسترسي داشته باشيد.

حهت اطلاع دقيق از رشته هاي بدون كنكور غير انتفاعي 98 كليك كنيد.

امتيازات تحصيل در دانشگاه امين

امتيازات تحصيل در دانشگاه امين

براي تحصيل در دانشگاه امين ممكن است برخي از داوطلبان سوالاتي داشته باشند از اين قبيل كه در صورت كسب رتبه قبولي رشته علوم انتظامي 99 – 99 چه امتيازي در آينده براي ما وجود دارد؟ براي بسياري از فارغ التحصيلان دانشگاه با توجه به شرايطي كه امروزه به وجود آمده است مهم ترين مسئله استخدام مي باشد كه دانشگاه امين از بدو ورود دانشجويان خود را به استخدام در خواهد آورد.

امتياز ديگري كه براي تحصيل در دانشگاه امين در نظر گرفته شده است، اعطاي كمك هزينه هاي تحصيل به داوطلبان و پذيرفته شدگاني است كه موفق به كسب حداقل رتبه و تراز قبولي رشته علوم انتظامي شده اند. در واقع يكي از تفاوت هاي مهمي كه دانشگاه امين نسبت به ساير دانشگاه هاي ديگر شده است. علاوه بر كمك هزينه ها، از اميتازات ديگر آن به موضوع بيمه خدمات درماني بر مي گردد.

پذيرفته شدگاني كه توانسته اند رتبه قبولي رشته علوم انتظامي 99 را كسب نمايند، مي توانند پس از فارغ التحصيلي از وام هايي براي خريد مسكن به تمامي فارغ التحصيلان ارائه مي گردد بهره مند شوند. و هنچنين دانش آموختگان از امتيازات متعلفه برخوردار خواهند شد . جهت امتياز هر يك از فارغ التحصيلان با توجه به سهميه ها و همچنين مناطق مربوطه براي جذب رشته مورد نظر به استخدام در خواهند آمد.

با توجه به اينكه برخي از ارگان ها در رابطه با شرايط ادامه نحصيل و امكان آن براي كارمندان خود محدوديت هايي در نظر داشته باشند ، لذا ادامه تحصيل در اين دانشگاه بلامانع مي باشد و مي توانند در مقاطع بالاتر براي ادامه تحصيل اقدام نمايند. امكانات رفاهي همچون خوابگاه ها و ساير تسهيلات به دانشجويان ارائه خواهد گرديد.

جهت اطلاغ دقيق از شهريه پرديس پزشكي خودگردان 98 كليك كنيد.

حداقل رتبه و تراز قبولي رشته علوم انتظامي 99

حداقل رتبه و تراز قبولي رشته علوم انتظامي

همانطور كه ذكر گرديد قبولي در دانشگاه امين ، در صورت برخورداري از حداقل رتبه و تراز قبولي رشته علوم انتظامي امكان پذير است با توجه به شرايط اين دانشگاه و خاص بودن آن، امكان ثبت نام و همچنين پذيرش براي تمامي داطلبان وجود نخواهد داشت . همچنين محدوديت هاي مربوط به رشته اين دانشگاه از جمله شرايطي است كه در جابه جايي رتبه داوطلبان مي تواند موثر واقع شود.

يكي از عوامل بسيار موثر بر رتبه قبولي رشته علوم انتظامي 99 سهميه ها مي باشد. همين مسئله مي تواند بر حداقل رتبه و تراز قبولي رشته علوم انتظامي تاثير گذار باشد. به عنوان مثال ممكن است شما در سال جاري بتوانيد با رتبه 2000 پذيرفته شويد اما در سال بعد با همين رتبه نتوانيد در اين دانشگاه پذيرفته شويد كه در اين رابطه ظرفيت هاي هر رشته را مي توان از عوامل تاثير گذار در اين رابطه دانست.

داوطلبان و متقاضيان عزيز ورود به دانشگاه علوم انتطامي امين مي توانند با استفاده از برقراري ارتباط با مشاوران ايران تحصيل به تمامي اطلاعات در رابطه با حداقل رتبه و تراز قبولي رشته علوم انتظامي دسترسي پيدا كنند. همچنين با استفاده از اين تماس به كارنامه هاي رتبه قبولي رشته علوم انتظامي سال هاي گذشته دسترسي يابند. كافي است با شماره هاي مندرج در وب سايت تماس حاصل نمايند.

سوالات متداول براي قبولي دانشگاه علوم انتظامي نيروي انتظامي امين

دانشگاه امين در چه مقاطعي با استفاده از كنكور سراسري دانشجو مي پذيرد؟

دانشگاه علوم انتظامي امين در دو مقطع كارداني و كارشناسي اقدام به جذب داوطلبان و علاقه مندان مي نمايد. داوطلباني كه در مقطع كارداني اين دانشگاه پذيرفته مي شوند، مي توانند پس از دريافت مدرك كارداني كه به تائيد وزارت علوم و تحقيقات رسيده باشد، موفق به كسب و دريافت درجه ستوان سومي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران شوند. همچنين فارغ التحصيلان مقطع كارشناسي نيز پس از اعطاي مدرك و دريافت آن به درجه ستوان دومي نائل خواهند شد. البته لازم به ذكر است كه فارغ التحصيلان مي توانند بر اساس لياقت و استعداد خود و برابر قوانين و مقررات ناجا مي توانند ترفيع رتبه دريافت نمايند.

نحوه تحصيل در دانشگاه علوم انتطامي به چه صورتي است؟

داوطلبان براي ادامه تحصيل در اين دانشگاه براساس رشته و سهميه استان ،رشته تحصيلي، توانمندي هاي داوطلب و نظريه كارشناسان گزينش مي شوند. لازم به ذكر است كه تحصيل در دانشگاه امين به صورت شبانه روزي مي باشد. مزايا و محاسن زيادي كه براي ادامه تحصيل در اين دانشگاه وجود دارد مي تواند توجه بسياري از داوطلبان را جذب خود نمايد.

آيا مي توان براي ادامه تحصيل در اين دانشگاه در هر رشته اي ادامه تحصيل داد؟

كمك هزيته اي كه در هنگام تحصيل در اين دانشگاه در مقاطع مختلف وجود دارد به چه ميزان است؟

آيا چارت درسي رشته هاي دانشگاه امين با ساير دانشگاه هاي ديگر متفاوت مي باشد؟

تعداد واحدهاي مقطع كارداني و كارشناسي چه تعداد مي باشد؟

آيا در صورتي كه در طول دوران تحصيل مقاله و يا رشته علمي را كسب نماييم ممكن است بتوانيم ترفيع رتبه كسب نماييم؟

آيا قبولي در دانشگاه علوم انتظامي نيازمند مصاحبه مي باشد؟

براي اطلاع دقيق از رتبه قبولي دانشگاه هاي افسري ناجا و همچنين كسب اطلاعات بيشتر و دريافت پاسخ سوالات مطرح شده با شماره هاي 9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام ، تعطيل تماس حاصل نماييد تا با كارشناسان نيزوي انتظامي ايران تحصيل دز ازتباط باشند.

مطالب مرتبط

شرايط انصراف از دانشگاه غير انتفاعي

قانون استخدام سربازان وظيفه

استخدام سپاه پاسداران 98

جديدترين جزييات خدمت نظام وظيفه

رشته هاي دانشگاه آزاد بندرعباس مهر و بهمن

حداقل رتبه و تراز قبولي رشته علوم انتظامي

خلاصه مطلب :

اين مقاله كه شامل رتبه قبولي رشته علوم انتظامي ، نحوه دريافت كد رهگيري، امتيازات تحصيل در دانشگاه امين ميباشد كه شما ميتوانيد با مطالعه اين مقاله راهنمايي هاي لازم را در اين زمينه دريافت نماييد.داوطلبين عزيز توجه داشته باشيد كه زمان ثبت نام را از دست ندهيد چرا كه ثبت نام به صورت اينترنتي بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوري بي پاسخ خواهد ماند.

منبع : قبولي در رشته علوم انتظامي

رتبه قبولي رشته علوم انتظامي 99

ورود به دانشگاه هاي علوم انتظامي امين كمي با پذيرش در دانشگاه هاي افسري متفاوت مي باشد. براي قبولي در دانشگاه علوم انتظامي امين شما نيازمند كسب رتبه قبولي رشته علوم انتظامي 99 مي باشيد به همين دليل براي قبولي لازم ايت بتوانيد حداقل رتبه و تراز قبولي رشته علوم انتظامي را كسب نماييد تا بتوانيد در اين دانشگاه ورود يابيد و ادامه تحصيل دهيد.

براي تحصيل در اين دانشگاه لازم است بتوانيد رتبه قبولي رشته علوم انتظامي 99 را با توجه به گروه هاي آزمايشي خود كسب نماييد. خوشبختانه مزايايي كه براي تحصيل اين دانشگاه وجود دارد موجب شده است كه داوطلبان بتوانند در اين دانشگاه ادامه تحصيل دهند. حداقل رتبه و تراز قبولي رشته علوم انتظامي با توجه به تراز و همچنين گروه تحصيلي داوطلبان متفاوت مي باشد؟

نحوه پذيرش در دانشگاه امين به چه صورتي است؟

آيا قبولي در دانشگاه امين به صورت متمركز مي باشد؟

در صورتي كه نتوانيم رتبه قبولي دانشگاه هاي نظامي درسال 99 را كسب نماييم آيا مي توانيم در تكميل ظرفيت ثبت نام نماييم؟

جهت اطلاع دقيق از كارنامه رتبه قبولي دانشگاه علوم انتظامي 99 و اطلاع از درصد هاي حداقل رتبه و تراز قبولي رشته علوم انتظامي با مركز مشاوره و ثبت نام ايران تحصيل تماس حاصل نماييد

9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طريق تلفن ثابت بدون گرفتن كد پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام ، تعطيل

رتبه قبولي رشته علوم انتظامي

براي قبولي در دانشگاه علوم انتظامي امين شما لازم است ابتدا واجد شرايط تعيين شده براي اين دانشگاه باشيد تا بتوانيد با توجه به رشته قبولي خود پذيرفته شويد. . با توجه به اينكه دانشگاه امين به صورت با آزمون داوطلبان را پذيرش مي نمايد براي قبولي، لازم است بتوانيد در هر درسي از حداقل درصد ها برخوردار باشيد در غير اين صورت امكان قبولي را نخواهيد داشت.

جهت ثبت نام و همچنين قبولي در دانشگاه امين لازم است به هنگام ثبت نام كنكور سراسري علاقه مندي خود را براي ورود به اين دانشگاه به ثبت برسانيد. براي كسب رتبه قبولي رشته علوم انتظامي 99 لازم است با توجه به گرايش هاي مورد نظر از حداقل رتبه و تراز قبولي رشته علوم انتظامي برخوردار باشيد و به هنگام انتخاب رشته و گرايش هاي مورد نظر را انتخاب نماييد.

دانشگاه عاوم انتظامي امين شامل رشته هايي همچون: انتظامي ، اطلاعات، مهندسي، اداري و مالي، خدمات پشتيباني، ارتباطات انتظامي، كشف جرايم مي باشد. خوشبختانه اين دانشگاه مي تواند پاسخگوي مناسبي براي بسياري از سلايق داوطلبان مي باشد. براي اطلاع دقيق از رتبه قبولي رشته علوم انتظامي 99 مي توانيد با شماره هاي 9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام ، تعطيل تماس حاصل نماييد. در ادامه در رابطه با شرايط پذيرش در اين دانشگاه اطلاعاتي را به شما عزيزان ارائه خواهيم نمود.

رتبه قبولي رشته علوم انتظامي 99 براي هر يك از گروه هاي آزمايشي متفاوت مي باشد و ميزان رتبه با توجه به ظرفيت دانشگاه تعيين خواهد شد.

براي اطلاع از ثبت نام مدارس امين تهران كليك كنيد.

چطور مي تونم در دانشگاه علوم انتظامي امين قبول بشم؟

چطور مي تونم در دانشگاه علوم انتظامي امين قبول بشم؟

اگر دانشگاه مورد انتخابي شما دانشگاه علوم انتظامي امين هست بايد از شرايط عمومي و اختصاصي مربوط به آن برخوردار باشيد. به عنوان مثال از جمله شرايط عمومي اين است كه مقيد به نظام جمهوري اسلامي باشد و يا اينكه سو پيشينه نداشته باشيد. و يكي از شرايط ديگر ايراني اصل بودن است؛ يعني پدر و مادر شما بايد داراي شناسنامه ايراني باشند.

با توجه به رتبه قبولي رشته علوم انتظامي 99 از جمله شرايط اختصاصي در نظر گرفته شده براي داوطلبان در گرايش هاي مختلف داشتن شرايط تحصيلي و همچنين تخصصي لازم براي قبولي در رشته مورد نظر مي باشد. همچنين دارا بودن سلامت جسماني و رواني براي كليه داوطلبان از جمله شرايط مورد نياز براي قبولي در داين دانشگاه مي باشد.

سن داوطلبان و متقاضيان ورود به اين دانشگاه بايد مورد تائيد اين دانشگاه باشد. داوطلبان حداقل سن آنان نبايد از 18 سال كمتر باشد و همچنين سن آنان نبايد بيشتر از 25 سال سن باشد البته ابن موضوع با احتساب و ايجاد تمامي ارفاقات مي باشد. عضويت بسيج براي داوطلبان الزامي مي باشد. داوطلباني كه داراي عضويت ايثارگران و همچنين جانبازان با احتساب شرايط سني 25 سال مي توانند ثبت نام نمايند.

براي اطلاع دقيق از رتبه مورد نياز براي دانشگاه افسري امين كليك كنيد.

چگونه كد رهگيري را دريافت نماييم؟

داوطلباني كه واجد شرايط تعيين شده براي ثبت نام دانشگاه علوم انتظامي امين مي باشند، مي توانند بر روي ثبت نام كليك نموده و وارد مراحل بعدي شوند. در قسمت پايين ثبت نام در صورتي كه بر روي پذيرش قوانين و مقررات كليك نماييد مي توانيد وارد صفحات بعدي شويد و اطلاعات اوليه همانند نام، نام خانوادگي و پست الكترونيك را وارد نمايد.

هنگامي كه بر روي ثبت نام و ورود به سامانه كلي نماييد وارد صفحه ثبت نام مي شويد در اين مرحله مي توانيد نام كاربري و همچنين رمز عبور خود را ملاحظه نماييد اين اطلاعات در واقع همان كد ملي داوطلبان مي باشد كه لازم است وارد نمايند. پس از وارد نمودن اين اطلاعات مي توانيد بر روي كلمه ورود كليك نموده و سپس وارد سامانه مورد نظر شويد.

دريافت كد رهگيري در واقع مربوط به زماني است كه داوطلبان تمامي مراحل ثبت نام را به درستي طي نموده باشند . دريافت و ارائه اين كد به منزله اتمام ثبت نام مي باشد. پس از اتمام اين ثبت نام لازم است اين كد را چاپ نموده و در نگهداري آن كوشا باشيد تا در مراحل بعدي بتوانيد به آن دسترسي داشته باشيد.

حهت اطلاع دقيق از رشته هاي بدون كنكور غير انتفاعي 98 كليك كنيد.

امتيازات تحصيل در دانشگاه امين

امتيازات تحصيل در دانشگاه امين

براي تحصيل در دانشگاه امين ممكن است برخي از داوطلبان سوالاتي داشته باشند از اين قبيل كه در صورت كسب رتبه قبولي رشته علوم انتظامي 99 – 99 چه امتيازي در آينده براي ما وجود دارد؟ براي بسياري از فارغ التحصيلان دانشگاه با توجه به شرايطي كه امروزه به وجود آمده است مهم ترين مسئله استخدام مي باشد كه دانشگاه امين از بدو ورود دانشجويان خود را به استخدام در خواهد آورد.

امتياز ديگري كه براي تحصيل در دانشگاه امين در نظر گرفته شده است، اعطاي كمك هزينه هاي تحصيل به داوطلبان و پذيرفته شدگاني است كه موفق به كسب حداقل رتبه و تراز قبولي رشته علوم انتظامي شده اند. در واقع يكي از تفاوت هاي مهمي كه دانشگاه امين نسبت به ساير دانشگاه هاي ديگر شده است. علاوه بر كمك هزينه ها، از اميتازات ديگر آن به موضوع بيمه خدمات درماني بر مي گردد.

پذيرفته شدگاني كه توانسته اند رتبه قبولي رشته علوم انتظامي 99 را كسب نمايند، مي توانند پس از فارغ التحصيلي از وام هايي براي خريد مسكن به تمامي فارغ التحصيلان ارائه مي گردد بهره مند شوند. و هنچنين دانش آموختگان از امتيازات متعلفه برخوردار خواهند شد . جهت امتياز هر يك از فارغ التحصيلان با توجه به سهميه ها و همچنين مناطق مربوطه براي جذب رشته مورد نظر به استخدام در خواهند آمد.

با توجه به اينكه برخي از ارگان ها در رابطه با شرايط ادامه نحصيل و امكان آن براي كارمندان خود محدوديت هايي در نظر داشته باشند ، لذا ادامه تحصيل در اين دانشگاه بلامانع مي باشد و مي توانند در مقاطع بالاتر براي ادامه تحصيل اقدام نمايند. امكانات رفاهي همچون خوابگاه ها و ساير تسهيلات به دانشجويان ارائه خواهد گرديد.

جهت اطلاغ دقيق از شهريه پرديس پزشكي خودگردان 98 كليك كنيد.

حداقل رتبه و تراز قبولي رشته علوم انتظامي 99

حداقل رتبه و تراز قبولي رشته علوم انتظامي

همانطور كه ذكر گرديد قبولي در دانشگاه امين ، در صورت برخورداري از حداقل رتبه و تراز قبولي رشته علوم انتظامي امكان پذير است با توجه به شرايط اين دانشگاه و خاص بودن آن، امكان ثبت نام و همچنين پذيرش براي تمامي داطلبان وجود نخواهد داشت . همچنين محدوديت هاي مربوط به رشته اين دانشگاه از جمله شرايطي است كه در جابه جايي رتبه داوطلبان مي تواند موثر واقع شود.

يكي از عوامل بسيار موثر بر رتبه قبولي رشته علوم انتظامي 99 سهميه ها مي باشد. همين مسئله مي تواند بر حداقل رتبه و تراز قبولي رشته علوم انتظامي تاثير گذار باشد. به عنوان مثال ممكن است شما در سال جاري بتوانيد با رتبه 2000 پذيرفته شويد اما در سال بعد با همين رتبه نتوانيد در اين دانشگاه پذيرفته شويد كه در اين رابطه ظرفيت هاي هر رشته را مي توان از عوامل تاثير گذار در اين رابطه دانست.

داوطلبان و متقاضيان عزيز ورود به دانشگاه علوم انتطامي امين مي توانند با استفاده از برقراري ارتباط با مشاوران ايران تحصيل به تمامي اطلاعات در رابطه با حداقل رتبه و تراز قبولي رشته علوم انتظامي دسترسي پيدا كنند. همچنين با استفاده از اين تماس به كارنامه هاي رتبه قبولي رشته علوم انتظامي سال هاي گذشته دسترسي يابند. كافي است با شماره هاي مندرج در وب سايت تماس حاصل نمايند.

سوالات متداول براي قبولي دانشگاه علوم انتظامي نيروي انتظامي امين

دانشگاه امين در چه مقاطعي با استفاده از كنكور سراسري دانشجو مي پذيرد؟

دانشگاه علوم انتظامي امين در دو مقطع كارداني و كارشناسي اقدام به جذب داوطلبان و علاقه مندان مي نمايد. داوطلباني كه در مقطع كارداني اين دانشگاه پذيرفته مي شوند، مي توانند پس از دريافت مدرك كارداني كه به تائيد وزارت علوم و تحقيقات رسيده باشد، موفق به كسب و دريافت درجه ستوان سومي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران شوند. همچنين فارغ التحصيلان مقطع كارشناسي نيز پس از اعطاي مدرك و دريافت آن به درجه ستوان دومي نائل خواهند شد. البته لازم به ذكر است كه فارغ التحصيلان مي توانند بر اساس لياقت و استعداد خود و برابر قوانين و مقررات ناجا مي توانند ترفيع رتبه دريافت نمايند.

نحوه تحصيل در دانشگاه علوم انتطامي به چه صورتي است؟

داوطلبان براي ادامه تحصيل در اين دانشگاه براساس رشته و سهميه استان ،رشته تحصيلي، توانمندي هاي داوطلب و نظريه كارشناسان گزينش مي شوند. لازم به ذكر است كه تحصيل در دانشگاه امين به صورت شبانه روزي مي باشد. مزايا و محاسن زيادي كه براي ادامه تحصيل در اين دانشگاه وجود دارد مي تواند توجه بسياري از داوطلبان را جذب خود نمايد.

آيا مي توان براي ادامه تحصيل در اين دانشگاه در هر رشته اي ادامه تحصيل داد؟

كمك هزيته اي كه در هنگام تحصيل در اين دانشگاه در مقاطع مختلف وجود دارد به چه ميزان است؟

آيا چارت درسي رشته هاي دانشگاه امين با ساير دانشگاه هاي ديگر متفاوت مي باشد؟

تعداد واحدهاي مقطع كارداني و كارشناسي چه تعداد مي باشد؟

آيا در صورتي كه در طول دوران تحصيل مقاله و يا رشته علمي را كسب نماييم ممكن است بتوانيم ترفيع رتبه كسب نماييم؟

آيا قبولي در دانشگاه علوم انتظامي نيازمند مصاحبه مي باشد؟

براي اطلاع دقيق از رتبه قبولي دانشگاه هاي افسري ناجا و همچنين كسب اطلاعات بيشتر و دريافت پاسخ سوالات مطرح شده با شماره هاي 9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام ، تعطيل تماس حاصل نماييد تا با كارشناسان نيزوي انتظامي ايران تحصيل دز ازتباط باشند.

مطالب مرتبط

شرايط انصراف از دانشگاه غير انتفاعي

قانون استخدام سربازان وظيفه

استخدام سپاه پاسداران 98

جديدترين جزييات خدمت نظام وظيفه

رشته هاي دانشگاه آزاد بندرعباس مهر و بهمن

حداقل رتبه و تراز قبولي رشته علوم انتظامي

خلاصه مطلب :

اين مقاله كه شامل رتبه قبولي رشته علوم انتظامي ، نحوه دريافت كد رهگيري، امتيازات تحصيل در دانشگاه امين ميباشد كه شما ميتوانيد با مطالعه اين مقاله راهنمايي هاي لازم را در اين زمينه دريافت نماييد.داوطلبين عزيز توجه داشته باشيد كه زمان ثبت نام را از دست ندهيد چرا كه ثبت نام به صورت اينترنتي بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوري بي پاسخ خواهد ماند.

منبع : قبولي در رشته علوم انتظامي

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 86

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 2868
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 9
  • بازدید امروز : 752
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1352
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 4268
  • بازدید ماه : 11907
  • بازدید سال : 38931
  • بازدید کلی : 4259740
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی