loading...

مشاوره تحصيلي آسا

مركز مشاوره تحصيلي تلفني و حضوري

بازدید : 599
11 زمان : 1399:2

كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور 99


دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف به صورت بدون كنكور داوطلبان را پذيرش مي نمايند. ثبت نام كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور 99 – 98 در دو ترم مهر و امكان پذير است. پذيرش در مقطع كارداني به كارشناسي به دو صورت پيوسته و ناپيوسته صورت مي پذيرد. براي ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون مي توانيد به صورت الكترونيك و با استفاده از سامانه سنجش و آموزش دانشگاه آزاد اقدام به ثبت نام نمايند.

چنانچه در آزمون كارداني به كارشناسي دانشگاه هاي ثبت نام نكرده ايد و اعلام علاقه مندي براي دانشگاه هاي آزاد ننموده ايد مي توانيد به هنگام انتشار كارنامه اوليه بر روي دريافت شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد كليك نماييد و پس از آن امكان انتخاب رشته كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور 99 – 98 را خواهيد داشت. براي داوطلباني كه در رشته هاي با آزمون شركت ننموده اند نيز لازم است هزينه ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون را پرداخت نمايند.

آيا رشته هاي كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور 99 – 98 شامل رشته هاي پيراپزشكي مي باشد؟

در صورتي كه در زمان ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون نتوانيم اقدام به ثبت نام نماييم آيا مي توانيم براي تكميل ظرفيت اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته كنيم؟

شرايط اختصاصي براي ادامه تحصيل در دانشگاه هاي آزاد چيست؟

شرايط مورد نظر براي داوطلبان مشمول نظام وظيفه چگونه است؟

نحوه ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون چيست؟

جهت اطلاع دقيق از شرايط كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور 99 – 98 و زمان و نحوه ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون با مشاورين و متخصصين ايران تحصيل تماس حاصل نماييد.

9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طريق تلفن ثابت بدون گرفتن كد پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام ، تعطيل

زمان ثبت نام كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور

آن دسته از داوطلباني كه مايل به ادامه تحصيل در دانشگاه آزاد مي باشند، در دو ترم مهر و بهمن مي توانند اقدام به ثبت نام نمايند. داوطلبان عزيز توجه داشته باشند كه ثبت نام براي آن دسته از داوطباني كه در رشته هاي با كنكور دانشگاه هاي سراسري شركت نموده اند اما نسبت به اعلام علاقه مندي خود در اين دانشگاه اقدام نكرده اند مي توانند در انتهاي كارنامه خود كد مربوط به انتخاب رشته اين دانشگاه را انتخاب نموده و آن را ثبت نمايند.

براي دريافت دفترچه انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر هر يك از داوطلبان مي توانند در زمان مرداد ماه همزمان با انتخاب رشته دانشگاه هاي با آزمون و بدون آزمون ساير دانشگاه ها اقدام به ثبت نام نمايند. داوطلبان عزيز توجه داشته باشند كه براي ثبت نام مي توانيد به سامانه دانشگاه آزاد مراجعه نماييد و پس از آن نسبت به انتخاب رشته و همچنين بارگذاري مدارك خود اقدام نماييد.

جهت ثبت نام رشته هاي جديد بدون كنكور دانشگاه آزاد ترم بهمن هر يك از داوطلبان مي توانند در بهمن ماه نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمايند. ثبت نام در هر دو مقطع به صورت الكترونيكي مي باشد و تنها براي آن دسته از داوطلباني است كه واجد شرايط تعيين شده مي باشند. لازم به ذكر است كه ثبت نام كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور 99 – 98 به دو صورت پيوسته و ناپيوسته قابل انجام مي باشد.

ثبت نام در مقاطع كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور 99 – 98 در تمامي گروه هاي آزمايشي امكان پذير مي باشد.

جهت اطلاع از شرط معدل دانشگاه آزاد بدون كنكور كليك كنيد.

شرايط اختصاصي كارداني پيوسته دانشگاه آزاد

شرايط اختصاصي كارداني پيوسته دانشگاه آزاد

براي ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد هر يك از داوطلبان بايد واجد شرايط عمومي و اختصاصي باشند. در غير اين صورت امكان ثبت نام را نخواهند داشت. آن دسته از داوطلباني كه فارغ التحصيل ديپلم نظام قديم مي باشند و مايل به ثبت نام رشته هاي كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد مي باشند لازم است داراي مدارك پيش دانشگاهي و يا مدرك فني و حرفه اي در هر يك از دانشگاه ها باشند.

چنانچه رشته هاي كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور را انتخاب نموده ايد كه نيازمند مهارت هاي جسماني خاصي مي باشد، لازم است از توانايي لازم براي رشته مورد نظر برخوردار باشند. تفاوتي ندارد رشته مذكور از جمله رشته هاي ترم مهر باشد و يا ترم بهمن در هر دو صورت دارا بودن اين شرايط از جمله موارد ضروري مي باشد. همچنين لازم به ذكر است آن دسته از داوطلباني كه داراي مدرك كارشناسي مي باشند، لازم است 18 واحد جبراني را بگذارنند.

آن دسته از فارغ التحصيلاني كه مايل به ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون مي باشند، تنها مي توانند در ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد اقدام به ثبت نام نمايند كه مرتبط با رشته هاي مربوط به ديپلم خود باشند. آن دسته از داوطلباني كه داراي مدرك تطبيفي مي باشند در دوره كارداني پيوسته بلامانع مي باشد. همچنين علاقه مندان ورود به رشته تربيت بدني كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور رشته تربيت بدني لازم است از مهارت هاي لازم برخوردار باشند.

براي اطلاع از رشته هاي كارداني علمي كاربردي صنعت كليك كنيد.

نحوه ثبت نام كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور

آن دسته از داوطلباني كه مايل به ثبت نام و انتخاب رشته كنكور دانشگاه آزاد مي باشند، لازم است فرم مربوط به تقاضانامه را به صورت دقيق و با توجه به مندرجات موجود تكميل نمايند. با توجه به اينكه كليه اطلاعات و همچنين نكات مربوط به ثبت نام و پذيرش داوطلبان در فرم انتخاب رشته و ثبت نام درج شده است مسئوليت هر گونه اشتباه در رابطه با ثبت نام كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور هر گونه عواقب آن موجه شخص داوطلب مي باشد.

چنانچه اقدام به ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون نموده ايد، پس از تكميل نمودن فرم مروبط به ثبت نام به هيچ عنوان امكان ويرايش اين اطلاعات وجود نخواهد داشت لذا توصيه دانشگاه آزاد مبني بر رعايت تمامي قواعد مندرج در دفترچه مي باشد. همچنين لازم به ذكر است كه تنها امكان ويرايش انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه آزاد وجود خواهد داشت و به همين دليل مي توانيد نسبت به ثبت نام موجود اقدام نماييد.

آن دسته از داوطلباني كه متقاضي ثبت نام كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور مي باشند اما هنوز معدل آنان درج نشده است، لازم است براي درج معدل نهايتا تا تاريح 6/6 اقدام به درج معدل مذكور نمايند. با توجه به اينكه پذيرش و گزينش داوطلبان بر همين اساس صورت مي پذيرد، لذا ارائه اين معدل ضروري مي باشد و در صورت عدم ارائه اين مدرك و درج معدل مربوطه، ترتيب اثر داده نخواهد شد.

براي اطلاع از تكميل ظرفيت كنكور سراسري بهمن دانشگاه آزاد كليك كنيد.

مقررات نظام وظيفه عمومي كارداني دانشگاه آزاد

برابر با قوانين و مقررات تعيين شده از سوي دانشگاه آزاد اسلامي ، آن دسته از داوطلبان مرد كه مايل به ثبت نام در رشته هاي بدون آزمون دانشگاه آزاد مي باشند لازم است داراي شرايطي كه به شرحي كه در ادامه ذكر خواهد شد باشند. در غير اين صورت امكان ثبت نام و همچنين پذيرش در اين دانشگاه را نخواهند داشت. دارندگان كارت پايان خدمت سربازي مي توانند براي ثبت نام اقدام نمايند.

آن دسته از داوطلباني كه واجد شرايط معافيت بوده و داراي كارت معافيت پايان خدمت سربازي باشند، مي توانند براي ثبت نام كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور اقدام نمايند. در رابطه با نوع معافيت هيچ گونه محدوديتي در رابطه با فرد داوطلب و همچنين مدرك معافيت وجود نخواهد داشت. همچنين آن دسته از آقا پسرهايي كه داراي كارت معافيت از خدمت موقت مي باشند نيز مي توانند در صورت دارا بودن برگه مربوطه و اعتبار داشتن آن اقدام به انتخاب رشته نمايند.

آن دسته از دانش آموزاني كه مشغول به تحصيل در سال آخر دبيرستان مي باشند، نيازي به ارائه مدارك معافيت نخواهند داشت لذا هر يك از اين داوطلبان مي توانند مطابق با سنوات تعيين شده براي ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون اقدام نمايند. آن دسته از فارغ التحصيلاني كه داراي مدرك ديپلم مي باشند و در مدارس روزانه و يا بزرگسالان اقدام به ادامه تحصيل و دريافت مدرك خود نموده اند، در صورتي كه از زمان فارغ التحصيلي آنان بيش از يك سال نگذشته باشد و همچنين واجد شرايط سني تعيين شده باشند، امكان ثبت نام را خواهند داشت.

آن دسته از دانش آموزاني كه متقاضي ورود به مقطع كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور مي باشند و در سن قبل از مشمولين مي باشند، در صورتي كه موفق به اخذ مدرك ديپلم شود به صورت حضوري و با غير حضوري شده باشند، در صورت نداشتن غيبت و سپري نشدن بيش از يك سال از تاريخ اخذ مدرك خود ، مي توانند در رابطه با ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون اقدام نمايند.

ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون

ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون

براي ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون ابتدا لازم است كه دفترچه را دانلود نماييد. با توجه به اينكه تمامي قوانين و ضوابط مربوط به ثبت نام در اين دفترچه ذكر شده است، لذا براي ثبت نام لازم است به دقت آن را مطالعه نماييد. در غير اين صورت هر گونه خطا و اشتباه بر عهده شخص داوطلب مي باشد و دانشگاه آزاد هيچ گونه تعهدي در اين زمينه بر عهده نخواهد داشت. همچنين در صورتي كه براي ثبت نام به مراكز كافي نت ها مراجعه مي نماييد، دقت داشته باشيد كه اطلاعات شما را به صورت اشتباه وراد ننمايند.

يكي از سوالات داوطلبان به هنگام ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون به قوانين مربوط به شرط معدل براي رشته هاي كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور باز مي گردد. اين قانون براي رشته هاي مختلف مي تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال در برخي از رشته ها تاثير معدل صفر مي باشد و نيازي نيست كه شما معدل بالايي داشته باشيد. دانشگاه ها براي ثبت نام و همچنين پذريش در برخي از موراد با يكديگر متفاوت مي باشند.

براي اطلاع دقيق از تمامي شرايط كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور و همچنين انجام ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون بدون هيچ گونه خطايي مي توانيد با شماره هاي مندرج در وب سايت تماس حاصل نماييد. مشاوران ما همه روزه ، حتي ايام تعطيل در ارائه خدمات به شما عزيزان آماده خواهند بود. كافي است با شماره هاي مندرج در وب سايت تماس حاصل نماييد تا شما را از خدمات لازم بهره مند نمايند.

بنده كارداني خود را در مقطع كارداني دانشگاه علمي كاربردي اخذ نموده ام آيا امكان ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون وجود خواهد داشت؟

بله. براي تمامي داوطلباني كه در هر يك از دانشگاه ها فارغ التحصيلان شده اند امكان ثبت نام قرار داده شده است. به عنوان مثال چنانچه رشته كارداني شما حسابداري بوده است مي توانيد در همين رشته در مقطع كارشناسي ناپيوسته اقدام به ادامه تحصيل نماييد. ولي براي رشته هاي پزشكي امكان ادامه تحصيل و همچنين انتخاب رشته وحود نخواهد داشت. مي توانيد براي ادامه تحصيل ساير رشته هاي ديگر اقدام نماييد.

بنده چند سال پيش دانشجوي مقطع كارداني دانشگاه آزاد بودم اما بنا به دلايلي نتونستم همه واحدها رو با موفقيت بگذرونم آيا مي تونم در مقطع كارشناسي ادامه تحصيل بدم؟

براي ادامه تحصيل در هر يك از دانشگاه ها داوطلبان بايد بتوانند تمامي واحدها رو با موفقيت پشت سر بگذرانند. در صورتي كه به موقع نسبت به گذارندن اين واحد ها نكنيد دانشگاه شما را به عنوان دانشجوي انصرافي خواهد شناخت و به همين دليل امكان تحصيل مجدد براي داوطلبان وجود نخواهد داشت. مي توانيد در ساير دانشگاه ها بدون كنكور اقدام به ثبت نام نمايند.

هزينه ثبت نام رشته هاي بدون كنكور چقدر است؟

شهريه كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور چقدر است؟

زمان دقيق براي ثبت نام آزمون كارداني به كارشناسي چيست؟

براي اطلاع ذقيق در رابطه با ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون و همچنين دريافت پاسخ سوالات مطرح شده با شماره هاي 9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام ، تعطيل تماس حاصل نماييد.

مطالب مرتبط

ليست رشته هاي كارداني علمي كاربردي

رشته حقوق بدون كنكور دانشگاه آزاد تهران

مدارك لازم براي ثبت نام اينترنتي دانشگاه آزاد

رتبه قبولي دندانپزشكي دانشگاه آزاد

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد

كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكو

ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون

خلاصه مقاله : در اين مقاله قصد داشتيم تا شما را با ثبت نام كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور آشنا كنيم و راهنمايي هاي لازم را در ارتباط با نحوه ثبت نام ، شرايط ثبت نام و زمان ثبت نام آشنا كنيم. متقاضيان عزيز توجه داشته باشيد كه زمان ثبت نام را از دست ندهيد چرا كه ثبت نام به صورت اينترنتي بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوري بي پاسخ خواهد ماند.

منبع : كارداني به كارشناسي بدون كنكور

كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور 99


دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف به صورت بدون كنكور داوطلبان را پذيرش مي نمايند. ثبت نام كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور 99 – 98 در دو ترم مهر و امكان پذير است. پذيرش در مقطع كارداني به كارشناسي به دو صورت پيوسته و ناپيوسته صورت مي پذيرد. براي ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون مي توانيد به صورت الكترونيك و با استفاده از سامانه سنجش و آموزش دانشگاه آزاد اقدام به ثبت نام نمايند.

چنانچه در آزمون كارداني به كارشناسي دانشگاه هاي ثبت نام نكرده ايد و اعلام علاقه مندي براي دانشگاه هاي آزاد ننموده ايد مي توانيد به هنگام انتشار كارنامه اوليه بر روي دريافت شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد كليك نماييد و پس از آن امكان انتخاب رشته كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور 99 – 98 را خواهيد داشت. براي داوطلباني كه در رشته هاي با آزمون شركت ننموده اند نيز لازم است هزينه ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون را پرداخت نمايند.

آيا رشته هاي كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور 99 – 98 شامل رشته هاي پيراپزشكي مي باشد؟

در صورتي كه در زمان ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون نتوانيم اقدام به ثبت نام نماييم آيا مي توانيم براي تكميل ظرفيت اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته كنيم؟

شرايط اختصاصي براي ادامه تحصيل در دانشگاه هاي آزاد چيست؟

شرايط مورد نظر براي داوطلبان مشمول نظام وظيفه چگونه است؟

نحوه ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون چيست؟

جهت اطلاع دقيق از شرايط كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور 99 – 98 و زمان و نحوه ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون با مشاورين و متخصصين ايران تحصيل تماس حاصل نماييد.

9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طريق تلفن ثابت بدون گرفتن كد پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام ، تعطيل

زمان ثبت نام كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور

آن دسته از داوطلباني كه مايل به ادامه تحصيل در دانشگاه آزاد مي باشند، در دو ترم مهر و بهمن مي توانند اقدام به ثبت نام نمايند. داوطلبان عزيز توجه داشته باشند كه ثبت نام براي آن دسته از داوطباني كه در رشته هاي با كنكور دانشگاه هاي سراسري شركت نموده اند اما نسبت به اعلام علاقه مندي خود در اين دانشگاه اقدام نكرده اند مي توانند در انتهاي كارنامه خود كد مربوط به انتخاب رشته اين دانشگاه را انتخاب نموده و آن را ثبت نمايند.

براي دريافت دفترچه انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر هر يك از داوطلبان مي توانند در زمان مرداد ماه همزمان با انتخاب رشته دانشگاه هاي با آزمون و بدون آزمون ساير دانشگاه ها اقدام به ثبت نام نمايند. داوطلبان عزيز توجه داشته باشند كه براي ثبت نام مي توانيد به سامانه دانشگاه آزاد مراجعه نماييد و پس از آن نسبت به انتخاب رشته و همچنين بارگذاري مدارك خود اقدام نماييد.

جهت ثبت نام رشته هاي جديد بدون كنكور دانشگاه آزاد ترم بهمن هر يك از داوطلبان مي توانند در بهمن ماه نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمايند. ثبت نام در هر دو مقطع به صورت الكترونيكي مي باشد و تنها براي آن دسته از داوطلباني است كه واجد شرايط تعيين شده مي باشند. لازم به ذكر است كه ثبت نام كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور 99 – 98 به دو صورت پيوسته و ناپيوسته قابل انجام مي باشد.

ثبت نام در مقاطع كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور 99 – 98 در تمامي گروه هاي آزمايشي امكان پذير مي باشد.

جهت اطلاع از شرط معدل دانشگاه آزاد بدون كنكور كليك كنيد.

شرايط اختصاصي كارداني پيوسته دانشگاه آزاد

شرايط اختصاصي كارداني پيوسته دانشگاه آزاد

براي ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد هر يك از داوطلبان بايد واجد شرايط عمومي و اختصاصي باشند. در غير اين صورت امكان ثبت نام را نخواهند داشت. آن دسته از داوطلباني كه فارغ التحصيل ديپلم نظام قديم مي باشند و مايل به ثبت نام رشته هاي كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد مي باشند لازم است داراي مدارك پيش دانشگاهي و يا مدرك فني و حرفه اي در هر يك از دانشگاه ها باشند.

چنانچه رشته هاي كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور را انتخاب نموده ايد كه نيازمند مهارت هاي جسماني خاصي مي باشد، لازم است از توانايي لازم براي رشته مورد نظر برخوردار باشند. تفاوتي ندارد رشته مذكور از جمله رشته هاي ترم مهر باشد و يا ترم بهمن در هر دو صورت دارا بودن اين شرايط از جمله موارد ضروري مي باشد. همچنين لازم به ذكر است آن دسته از داوطلباني كه داراي مدرك كارشناسي مي باشند، لازم است 18 واحد جبراني را بگذارنند.

آن دسته از فارغ التحصيلاني كه مايل به ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون مي باشند، تنها مي توانند در ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد اقدام به ثبت نام نمايند كه مرتبط با رشته هاي مربوط به ديپلم خود باشند. آن دسته از داوطلباني كه داراي مدرك تطبيفي مي باشند در دوره كارداني پيوسته بلامانع مي باشد. همچنين علاقه مندان ورود به رشته تربيت بدني كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور رشته تربيت بدني لازم است از مهارت هاي لازم برخوردار باشند.

براي اطلاع از رشته هاي كارداني علمي كاربردي صنعت كليك كنيد.

نحوه ثبت نام كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور

آن دسته از داوطلباني كه مايل به ثبت نام و انتخاب رشته كنكور دانشگاه آزاد مي باشند، لازم است فرم مربوط به تقاضانامه را به صورت دقيق و با توجه به مندرجات موجود تكميل نمايند. با توجه به اينكه كليه اطلاعات و همچنين نكات مربوط به ثبت نام و پذيرش داوطلبان در فرم انتخاب رشته و ثبت نام درج شده است مسئوليت هر گونه اشتباه در رابطه با ثبت نام كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور هر گونه عواقب آن موجه شخص داوطلب مي باشد.

چنانچه اقدام به ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون نموده ايد، پس از تكميل نمودن فرم مروبط به ثبت نام به هيچ عنوان امكان ويرايش اين اطلاعات وجود نخواهد داشت لذا توصيه دانشگاه آزاد مبني بر رعايت تمامي قواعد مندرج در دفترچه مي باشد. همچنين لازم به ذكر است كه تنها امكان ويرايش انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه آزاد وجود خواهد داشت و به همين دليل مي توانيد نسبت به ثبت نام موجود اقدام نماييد.

آن دسته از داوطلباني كه متقاضي ثبت نام كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور مي باشند اما هنوز معدل آنان درج نشده است، لازم است براي درج معدل نهايتا تا تاريح 6/6 اقدام به درج معدل مذكور نمايند. با توجه به اينكه پذيرش و گزينش داوطلبان بر همين اساس صورت مي پذيرد، لذا ارائه اين معدل ضروري مي باشد و در صورت عدم ارائه اين مدرك و درج معدل مربوطه، ترتيب اثر داده نخواهد شد.

براي اطلاع از تكميل ظرفيت كنكور سراسري بهمن دانشگاه آزاد كليك كنيد.

مقررات نظام وظيفه عمومي كارداني دانشگاه آزاد

برابر با قوانين و مقررات تعيين شده از سوي دانشگاه آزاد اسلامي ، آن دسته از داوطلبان مرد كه مايل به ثبت نام در رشته هاي بدون آزمون دانشگاه آزاد مي باشند لازم است داراي شرايطي كه به شرحي كه در ادامه ذكر خواهد شد باشند. در غير اين صورت امكان ثبت نام و همچنين پذيرش در اين دانشگاه را نخواهند داشت. دارندگان كارت پايان خدمت سربازي مي توانند براي ثبت نام اقدام نمايند.

آن دسته از داوطلباني كه واجد شرايط معافيت بوده و داراي كارت معافيت پايان خدمت سربازي باشند، مي توانند براي ثبت نام كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور اقدام نمايند. در رابطه با نوع معافيت هيچ گونه محدوديتي در رابطه با فرد داوطلب و همچنين مدرك معافيت وجود نخواهد داشت. همچنين آن دسته از آقا پسرهايي كه داراي كارت معافيت از خدمت موقت مي باشند نيز مي توانند در صورت دارا بودن برگه مربوطه و اعتبار داشتن آن اقدام به انتخاب رشته نمايند.

آن دسته از دانش آموزاني كه مشغول به تحصيل در سال آخر دبيرستان مي باشند، نيازي به ارائه مدارك معافيت نخواهند داشت لذا هر يك از اين داوطلبان مي توانند مطابق با سنوات تعيين شده براي ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون اقدام نمايند. آن دسته از فارغ التحصيلاني كه داراي مدرك ديپلم مي باشند و در مدارس روزانه و يا بزرگسالان اقدام به ادامه تحصيل و دريافت مدرك خود نموده اند، در صورتي كه از زمان فارغ التحصيلي آنان بيش از يك سال نگذشته باشد و همچنين واجد شرايط سني تعيين شده باشند، امكان ثبت نام را خواهند داشت.

آن دسته از دانش آموزاني كه متقاضي ورود به مقطع كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور مي باشند و در سن قبل از مشمولين مي باشند، در صورتي كه موفق به اخذ مدرك ديپلم شود به صورت حضوري و با غير حضوري شده باشند، در صورت نداشتن غيبت و سپري نشدن بيش از يك سال از تاريخ اخذ مدرك خود ، مي توانند در رابطه با ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون اقدام نمايند.

ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون

ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون

براي ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون ابتدا لازم است كه دفترچه را دانلود نماييد. با توجه به اينكه تمامي قوانين و ضوابط مربوط به ثبت نام در اين دفترچه ذكر شده است، لذا براي ثبت نام لازم است به دقت آن را مطالعه نماييد. در غير اين صورت هر گونه خطا و اشتباه بر عهده شخص داوطلب مي باشد و دانشگاه آزاد هيچ گونه تعهدي در اين زمينه بر عهده نخواهد داشت. همچنين در صورتي كه براي ثبت نام به مراكز كافي نت ها مراجعه مي نماييد، دقت داشته باشيد كه اطلاعات شما را به صورت اشتباه وراد ننمايند.

يكي از سوالات داوطلبان به هنگام ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون به قوانين مربوط به شرط معدل براي رشته هاي كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور باز مي گردد. اين قانون براي رشته هاي مختلف مي تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال در برخي از رشته ها تاثير معدل صفر مي باشد و نيازي نيست كه شما معدل بالايي داشته باشيد. دانشگاه ها براي ثبت نام و همچنين پذريش در برخي از موراد با يكديگر متفاوت مي باشند.

براي اطلاع دقيق از تمامي شرايط كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور و همچنين انجام ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون بدون هيچ گونه خطايي مي توانيد با شماره هاي مندرج در وب سايت تماس حاصل نماييد. مشاوران ما همه روزه ، حتي ايام تعطيل در ارائه خدمات به شما عزيزان آماده خواهند بود. كافي است با شماره هاي مندرج در وب سايت تماس حاصل نماييد تا شما را از خدمات لازم بهره مند نمايند.

بنده كارداني خود را در مقطع كارداني دانشگاه علمي كاربردي اخذ نموده ام آيا امكان ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون وجود خواهد داشت؟

بله. براي تمامي داوطلباني كه در هر يك از دانشگاه ها فارغ التحصيلان شده اند امكان ثبت نام قرار داده شده است. به عنوان مثال چنانچه رشته كارداني شما حسابداري بوده است مي توانيد در همين رشته در مقطع كارشناسي ناپيوسته اقدام به ادامه تحصيل نماييد. ولي براي رشته هاي پزشكي امكان ادامه تحصيل و همچنين انتخاب رشته وحود نخواهد داشت. مي توانيد براي ادامه تحصيل ساير رشته هاي ديگر اقدام نماييد.

بنده چند سال پيش دانشجوي مقطع كارداني دانشگاه آزاد بودم اما بنا به دلايلي نتونستم همه واحدها رو با موفقيت بگذرونم آيا مي تونم در مقطع كارشناسي ادامه تحصيل بدم؟

براي ادامه تحصيل در هر يك از دانشگاه ها داوطلبان بايد بتوانند تمامي واحدها رو با موفقيت پشت سر بگذرانند. در صورتي كه به موقع نسبت به گذارندن اين واحد ها نكنيد دانشگاه شما را به عنوان دانشجوي انصرافي خواهد شناخت و به همين دليل امكان تحصيل مجدد براي داوطلبان وجود نخواهد داشت. مي توانيد در ساير دانشگاه ها بدون كنكور اقدام به ثبت نام نمايند.

هزينه ثبت نام رشته هاي بدون كنكور چقدر است؟

شهريه كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور چقدر است؟

زمان دقيق براي ثبت نام آزمون كارداني به كارشناسي چيست؟

براي اطلاع ذقيق در رابطه با ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون و همچنين دريافت پاسخ سوالات مطرح شده با شماره هاي 9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام ، تعطيل تماس حاصل نماييد.

مطالب مرتبط

ليست رشته هاي كارداني علمي كاربردي

رشته حقوق بدون كنكور دانشگاه آزاد تهران

مدارك لازم براي ثبت نام اينترنتي دانشگاه آزاد

رتبه قبولي دندانپزشكي دانشگاه آزاد

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد

كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكو

ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون

خلاصه مقاله : در اين مقاله قصد داشتيم تا شما را با ثبت نام كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بدون كنكور آشنا كنيم و راهنمايي هاي لازم را در ارتباط با نحوه ثبت نام ، شرايط ثبت نام و زمان ثبت نام آشنا كنيم. متقاضيان عزيز توجه داشته باشيد كه زمان ثبت نام را از دست ندهيد چرا كه ثبت نام به صورت اينترنتي بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوري بي پاسخ خواهد ماند.

منبع : كارداني به كارشناسي بدون كنكور

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 86

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 2868
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 9
  • بازدید امروز : 1213
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 419
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3376
  • بازدید ماه : 11015
  • بازدید سال : 38039
  • بازدید کلی : 4258848
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی